cookies inschakelen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Sinds kort krijg ik als ik bij Hotmail probeer in te loggen de volgende foutmelding: "In je browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. Je dient cookies in te schakelen in je browser om .NET Passport te kunnen gebruiken. " en kan ik er niet meer in.

Hoe kan ik mijn browser weer op cookies inschakelen?
 
Ga in je browser naar menu Extra en dan naar nternetopties en naar tabblad Privacy

op normaal zetten.

greetz
H
 
Heb je een of ander beveilingsprogje erop lopen?
 
Ik heb gisteren het programma Hitman 2 geinstallleerd en een keer gebruikt. Daarna er weer afgegooit, maar wel problemen gehad met systeemherstel. Dat deed het niet meer.

Inmiddels doet dat het wel weer, maar waarschijnlijk staat er nog iets op het systeem. Zie ik overigens niet bij software.

Ik hoop nog steeds op hulp want wordt hier een beetje treurig van.

Alvast bedankt voor het meedenken.:thumb:
 
(kan ook in outlook express hotmail ophalen)

Probeer eens bij privacy op t laagste te zetten...
 
zelfs op het laagste niveau (alle cookies toestaan) geeft Hotmail de melding als ik probeer in te loggen!!!

Als ik dan iets in mijn .Net paspoort wijzig doet hij het gewoon tot ik hem weer opnieuw oproep en dan krijg ik de melding weer!!!:evil:
 
Ik heb sinds de laatste weken ook dit probleem. Omdat in dezelfde periode enkele van mijn vrienden dit ook hadden twijfel ik eigenlijk of het probleem wel bij ons ligt.

Mijn cookies zijn dus net zoals hierboven helemaal niet uitgeschakeld. Alles staat correct ingesteld.
Ik los het probleem tijdelijk zo op:

Ik ga naar Google. Typ hotmail in. En klik op de eerste link die ik zie (www.hotmail.com). Dan gaat het meestal wèl.

Maar na een paar dagen zit ik dan toch weer met hetzelfde probleem. Het begint zeer irritant te worden !

Zijn er hier ondertussen die hier al meer over weten of liefst nog een oplossing voor hebben ?
 
Ik zit met het zelfde probleem v.w.b. twee sites.

Het lukt mij wel via Internet Explorer bedoelde sites te bereiken. Een kleine omweg maar het werkt
Alois
:)
 
Ik heb het ondertussen wél opgelost gekregen.

Dit heb ik gedaan:
Ik meldde me altijd aan via een snelkoppeling die in mijn Favorieten stond.
Die link naar het aanmeldingsscherm, daar was dus iets mis mee.

Ik heb Internet Explorer opgestart, bij Google heb ik gezocht op "hotmail".

Het allereerste resultaat gaat waarschijnlijk www.hotmail.com zijn.
Ik klikte op deze link en wanneer het aanmeldingsscherm verscheen heb ik deze pagina toegevoegd aan mijn favorieten. (Dit moet dus de nieuwe link worden die je oude vervangt)

Sinds ik via mijn nieuwe snelkoppleing inlog, heb ik het probleem niet meer gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan