Martijn31
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2009
Hallo,
Ik heb een log in systeem van internet gehaald en deze aangepast er zat geen uit log pagina bij dus die heb ik er zelf bij gemaakt alleen nu komt het belangrijkste log ik in met naam: klaas pw:123 dan ben ik succesvol ingelogd dan ga ik naar beveiligd.php en dan staat er: de cookies konden niet worden gecombineerd. dan ga ik na mijn zelf gemaakte uitlog pagina om uit te loggen en vervolgens weer naar beveiligd.php dan staat er: klik om in te loggen maar bij alles wat ik doe zegt hij: de cookies konden niet gecombineerd worden.
Beveiligd.php:
loguit.php:
weet iemand het probleem? of betekend: de cookies konden niet gecombineerd worden dat ik gewoon ben ingelogd? want als ik uit log en weer naar beveiligd.php ga dan geeft hij aan dat ik in moet loggen maar log ik in dan kunnen de cookies niet gecombineerd worden.
Ik heb een log in systeem van internet gehaald en deze aangepast er zat geen uit log pagina bij dus die heb ik er zelf bij gemaakt alleen nu komt het belangrijkste log ik in met naam: klaas pw:123 dan ben ik succesvol ingelogd dan ga ik naar beveiligd.php en dan staat er: de cookies konden niet worden gecombineerd. dan ga ik na mijn zelf gemaakte uitlog pagina om uit te loggen en vervolgens weer naar beveiligd.php dan staat er: klik om in te loggen maar bij alles wat ik doe zegt hij: de cookies konden niet gecombineerd worden.
Beveiligd.php:
PHP:
<?php
// sql connectie includen
include('contactdb.php');
// inlogpagina
$login_pagina = "login.php";
$sql = "SELECT * FROM members WHERE inlognaam='".$_COOKIE['inlognaam']."'";
$resultaat = mysql_query($sql) OR die ("Kon geen verbinding maken met MySQL");
$aantal = mysql_num_rows($resultaat);
if ($aantal == '0') {
// de waarde van de aanwezige inlognaam-cookie bij de bezoeker komt niet overeen met een waarde uit de database
echo "Klik <a href=\"".$login_pagina."\"></a> om in te kunnen loggen.";
} else {
$login = mysql_fetch_object($resultaat);
if ($_COOKIE['passwoord'] != $login->passwoord || $_COOKIE['inlognaam'] != $login->inlognaam) {
echo "De cookies konden niet gecombineerd worden.";
} else {
hier hoort normaal de beveiligde tekst te komen?
}
}
?>
loguit.php:
PHP:
<?php
include('contactdb.php');
setcookie("inlognaam", $_POST['inlognaam'], time() - 3600);
setcookie("passwoord", $_POST['wachtwoord'], time() - 3600);
echo "U bent succesvol uitgelogd";
?>
weet iemand het probleem? of betekend: de cookies konden niet gecombineerd worden dat ik gewoon ben ingelogd? want als ik uit log en weer naar beveiligd.php ga dan geeft hij aan dat ik in moet loggen maar log ik in dan kunnen de cookies niet gecombineerd worden.