cookies lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans2010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
hoi,ik heb een nieuwe pc met windows 7.Bij de oude windows kon ik de cookies lezen.Deze pc geeft maar een paar cookies door.cookie acceptatie staat op : normaal.kan ik kids controleren ,die wel de geschiedenis wissen.Kan ik ze weer zo krijgen als eerst ?

hoe had je het eerst staan met die cookies
dan het zelfde doen als eerst
gebruikte je er een programmaatje voor
geef een wat meer info:confused:

een progamma ? nee ik keek gewoon bij internetopties,dan instellingen dan bestanden en dan zag ik alle sites.bijv hotmail.com.Nu slaat ie het anders op. eerst de naam Jonker@msn.com of ziggo thuishulp. En hij slaat er maar een paar op.Ook zie ik het in grijs.. Maar geen overzicht meer van alle sites.Hij staat ingesteld op details.Kun je ze niet meer lezen in windows 7 ?

Ik heb geen antwoord op deze vraag, gebruik al tijden geen IE meer, maar is het niet handiger om de koters via de log gegevens van de router in de smiezen te houden? (even aangenomen dat jullie die hebben). Op die manier maakt het niet uit welke browser ze gebruiken of wat er met de cookies gebeurt.

jah, als jullie een router gebruiken gaat alle internetverkeer daar doorheen. De router kan al het inkomende en uitgaande verkeer bijhouden. Hoe je bij die gegevens kunt komen hangt helemaal van het merk/type router af, mar dat moet wel in de handleiding staan.

Cooking zijn gewoon text bestanden ze staan ergens in een map ik ben ze weleens tegengekomen waar ik weet zo niet meer waar. Je zou eens kunnen kijken in de internet explorer map in program files

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan