Cookies verwijderen: gevolgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabel4

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Verwijderen van cookies.

Hallo,
In de hoop bepaalde problemen met m'n pc te verhelpen wil ik alle cookies verwijderen.
Welke gevolgen heeft dit?
Kan dit ergens kwaad voor of kan ik gerust alle cookies verwijderen?

Idd lag het probleem niet aan de cookies.
Wel aan de firewall. Als deze uitegeschakeld is kan ik wél in het forum komen.

Groetjes,

Isabel

Laatst bewerkt:
Alle cookies kunnen weg..maarre welke problemen heb je?
Mischien kunnen we je verder helpen!!

Hallo,
Wat een snel antwoord! Bedankt!

Mijn probleem staat enkele berichten lager.
Ik heb een website met een forum. Op dat forum kan ik niet meer op.
Ik ben de enige met dat probleem. De leden van mijn club kunnen wel op het forum. Als ik inlog met een andere pc dan de mijne kan ik wél op het forum.
Het probleem ligt dus aan mijn pc.
Ik hoop nu dat ik door het verwijderen van de cookies wél terug op het forum kan.

Groetjes,

Isabel

Ga de volgende keer in je eerste bericht gewoon verder, dan kan iedereen de historie lezen. Ik denk niet dat het verwijderen van al je cookies het probleem oplost. Heel misschien wel als je de cookie van die specifieke website wist, die kun je opzoeken in de map cookies (waar die staat hangt van je windows versie af).

Maar dat zal het denk ik niet zijn, omdat iedereen, ook jouw andere pc, een cookie van de site krijgt (als die er één plaatst tenminste).

Het enige gevolg van het legen van je cookies map is dat de site dan niet meer weet of je er eerder bent geweest, zodat je loginnaam of zo niet onthouden wordt. Hetzelfde geldt voor helpmij, als je daar de cookie van weggooit moet je iedere keer opnieuw inloggen.

Je kunt je EIGEN forum niet meer op. Dat zal toch iets verder gaan dan het verwijderen van cookies. Aan welke eisen moet een inlogger voldoen om op jouw forum te komen?
Voldoe je zelf aan die instelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan