Cookies weg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Sinds enkele dagen zijn geregeld (dus niet altijd) mijn inloggegevens en wachtwoorden weg? dit is een vreemde zaak.

Ik gebruik al jaren naar aller tevredenheid CCleaner om de cookies te bewaren en dat werkt perfect.
De cookies blijven wel behouden in CCleaner (Rechts) maar toch moet ik steeds opnieuw inloggen enz.

Verder is er niets verandert aan mijn Pc en ik werk met IE8 met OS Windows Vista Business, weet er iemand raad mee hoe ik dit krijgt opgelost.

Groet,
@xa.

Sinds enkele dagen zijn geregeld (dus niet altijd) mijn inloggegevens en wachtwoorden weg? dit is een vreemde zaak.

Ik gebruik al jaren naar aller tevredenheid CCleaner om de cookies te bewaren en dat werkt perfect.
De cookies blijven wel behouden in CCleaner (Rechts) maar toch moet ik steeds opnieuw inloggen enz.

Verder is er niets verandert aan mijn Pc en ik werk met IE8 met OS Windows Vista Business, weet er iemand raad mee hoe ik dit krijgt opgelost.

Groet,
@xa.

Dat is vet vreemd. En als je een andere browser gebruikt, neemt hij dan wel wachtwoorden en formulieren et cetera over?

Test het eens een tijdje uit zónder CCleaner te gebruiken.
Verder neem ik aan dat je Cookies uitgevinkt hebt in het tabblad Windows in CCleaner? [Oftewel dat de Cookies met rust worden gelaten]

Tijs.

Hallo Tijs, bedankt voor de reactie.
Ik heb in CCleaner de cookies aangevink staan om te laten verwijden na het opschonen, en daarbij wel de cookies die ik wil bewaren naar de rechterzijde geplaats om te bewaren en dat is altijd goed gegaan.

Ik zou ook niet weten welk programma mij die cookies steeds verwijdert?.Zo ook in IE8 staat het zo ingesteld deze te bewaren ook bij het afsluiten worden deze niet verwijdert.
Ze staan er wel en toch moet ik ze elke keer opnieuw invullen om ingelogd te worden!.

Op de vraag van masterdecoy2 wil ik als antwoord geven, ik gebruik geen andere browser om de reden dat ik met website's werk en die een geheel ander beeldvorming geven in de opmaak van de website, vandaar IE8.

groet,
@xa.

Hallo Tijs, bedankt voor de reactie.
Ik heb in CCleaner de cookies aangevink staan om te laten verwijden na het opschonen, en daarbij wel de cookies die ik wil bewaren naar de rechterzijde geplaats om te bewaren en dat is altijd goed gegaan.

Ik zou ook niet weten welk programma mij die cookies steeds verwijdert?.Zo ook in IE8 staat het zo ingesteld deze te bewaren ook bij het afsluiten worden deze niet verwijdert.
Ze staan er wel en toch moet ik ze elke keer opnieuw invullen om ingelogd te worden!.

Op de vraag van masterdecoy2 wil ik als antwoord geven, ik gebruik geen andere browser om de reden dat ik met website's werk en die een geheel ander beeldvorming geven in de opmaak van de website, vandaar IE8.

groet,
@xa.

Het proleem is nog steeds niet opgelost! mijn wachtwoorden en inloggegevens (cookies) zijn steeds weer weg na een opschoonbeurt met CCleaner en dat terwijl ze allemaal naar rechts zijn geplaats zo als het hoort om ze te bewaren. Ze staan er wel hoor aan de rechterkant maar toch moet ik steeds weer op iedere site opnieuw inloggen, daar word je moedeloos van.

mvgr,
@xa.

Je zegt dat na het gebruik van CCleaner alles weg is, dus ligt het probleem m.i. in CCleaner (of jouw instellingen daarvan) ipv. aan IE8.

Probeer eens gewoon alle Cookies te laten staan in CCleaner ipv. jouw 'selectie'.

Tijs.

Hallo Tijs,
ik heb een paar dagen zoals je in het vorige bericht al heb aangegeven ccleaner niet te gebruiken uitgeprobeert, dan blijven de cookies behouden maar ook alle andere zooi die binnenkomt en daar bedoel ik mee de cookies die je echt niet op je pc wil hebben.

Ik blijft gewoon met de vraag zitten met ccleaner dat ik de cookies die ik wil bewaren allemaal netjes naar rechts heb geplaats om te bewaren en na een opschoonbeurt deze daar wel nog staan maar niets meer doen, dus weer alles opnieuw inloggen.

Aan de linkerzijde van ccleaner word alles netjes verwijdert, en aan de rechterzijde blijven de te bewaren cookies ook staan zoals het hoort maar toch werken ze dan niet meer!! wat is er loos.

Ik heb gisteren de laatste nieuwe versie van ccleaner er op gezet, maar helaas die doet precies hetzelfde en ik gebruik ccleaner al jaren na alle genoegen dit probleem is nog nooit voorgevallen.

mvgr,
@xa.

Ik heb niets toe te voegen aan de informatie die ik al gegeven heb. Verder loopt de programmeur van CCleaner niet rond op het Helpmij-forum.
Ik raad je dus aan om te gaan vragen op het CCleaner forum

Tijs.

Deze vraag is helaas nog niet opgelost.
mvg,
@xa

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb de caps letters maar even normaal gemaakt, dit wordt als schreeuwen gezien.
Heb je zoals dnties je adviseerde al een bezoek gebracht aan het ccleaner forum?

Hallo Terrarabo,
uiteraard heb ik ook dit forum geraadpleeg maar helaas ook zij kunnen mij tot op heden hier niet in verder helpen.

mvg,
@xa

Dag allemaal,
het probleem heb ik niet krijgen opgelost en heb de pc maar opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer perfect. Ik raad de mensen aan niet teveel gaan te spelen met het register, op langere termijn gaat er iedere keer meer mis conclusie toch maar geheel opnieuw beginnen.

bedankt voor het meedenken,
groet @xa.

Graag gedaan, en fijn dat er nu een oplossing is gevonden.

Graag nog even Klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Cookies weg!!

Bij deze wil ik toch nog even terug komen op mijn bevindingen omtrent het verloren gaan van cookies en inloggegevens die iedere keer weg waren. Nadat ik mijn pc geheel opnieuw heb geïnstalleerd zoals boven aangegeven waren deze problemen allemaal weg! tot dat ik Revo Uninstaller nog had vergeten te installeren, eenmaal dit gedaan was het gehele probleem weer aanwezig inclusief het niet meer opstarten van Windows Live Messenger deze bleef hangen bij de key-poorten en startte ook niet meer op.

Eenmaal dit programma te hebben verwijdert en een systeemherstel te hebben uitgevoerd naar een vorige datum was het probleem weer opgelost en werkt weer alles naar behoren gelukkig. Zo zie je maar weer al doende leert men er van maar dat mag toch nooit gebeuren dat zulk goed programma je hele pc ondersteboven gooit, alweer wat geleerd.

Ik hoop dat ik met deze post mensen kan helpen die vooral met het aanmelden van Windows Live Messenger problemen
ondervinden en dat zijn er heel veel en die gebruik maken van Revo Uninstaller deze eens te verwijderen en te kijken of hun cookies en WLM wel weer naar behoren werkt het is de moeite waard.

Met vriendelijke groet,
@xa.

Inderdaad onverwachte bevindingen die je meldt in je laatste posting. Ik ga dat zeker onthouden, mocht ik ooit 'onverklaarbare' problemen met cookie-behandeling van CCleaner en/of WLM-problemen zien op pc's.

Fijn dat er nu een (mogelijke) verklaring is waarom CCleaner haar werk niet goed leek te doen.

Bedankt,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan