Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Waar kan ik bij win98 de cookies verwijderen?Alvast bedankt.Ik kon niks vinden bij internet-opties zoals bij XP dus hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Als het goed is staat er in de map C:\Windows een map genaamd Cookies. Daar alles ff selecteren (behalve index.dat, die delete hij niet) en dan deleten

Mzzl
Brujah

Staat er niet bij Internet opties en dan zie je staan bij TIJDELIJKE INTERNET- BESTANDEN daaronder COOKIES VERWIJDEREN!??! Dat moet er toch gewoon staan en ook in WIN 98 :confused: ?!?!?

Maar wat =AiS=Brujah klopt helemaal dusss dat moet lukken :)

Hallo,

Als je via het configuratiescherm de tijdelijke internetbestanden (temp-internetfiles) wil verwijderen worden automatisch de cookies ook verwijderd als je daarvoor toestemming geeft.
Als je onder de harde schijf bij de windows map kijkt zou daar ook een een map cookies moeten staan.
Als je de temp-internetfiles als hierboven hebt verwijdert zou de map cookies leeg moeten zijn op dat ene bestandje na; index.dat. Die mag je niet verwijderen.

index.dat mag je wel verwijderen, het wil alleen niet onder Windows, aangezien het bestand altijd in gebruik is. In de DOS-modus kan dat bestand wel worden verwijder. In het bestand index.dat worden onder andere links naar alle sites opgeslagen waar je bent geweest met Internet Explorer, ook al heb je de tijdelijke internetbestanden gewist.

Bedankt Proxy,

Dat wist ik niet. Ik dacht steeds dat dat bestand niet verwijderd mocht worden.

Index dat. houd alles bij zoals door Proxy beschreven.
Het is een onnodige bestand van Microsoft (Big Brother needs info about you).
Als je het verwijdert in veilige modus maakt Windows het daarna opnieuw aan.
Je kan index, dat ook 'cleanen'. Zoek (via Google?) het progje SPIDER. Deze haalt alles weg uit Index.dat.

Als je alle cookies en/of sporen wil wissen dan moet je het progje Disk Cleaner gebruiken. Bij deze alles aanvinken en cleanen.

Grtz
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan