Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

D-Mon

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Mensen, ik heb een probleem met cookies...

Ik heb IE6 en daar heb ik m'n cookie-instelling al gewijzigd en de instelling heb staan dat ie alle cookies toelaat... nou heb ik ook een firewall (zonealarm) maar nog steeds worden cookies geblokt.... ook als ik zonealarm heb afgesloten blijft ie blokken? kan er nog een andere oorzaak zijn?

D-Mon

Ik vraag me af of je een firewall nou eigenlijk wel helemaal afsluit. Ik heb met ZA gemerkt dat hij bij wijzigingen in het register toch begon te krijsen. In ieder geval zou ik eerst Zone Alarm cookies laten accepteren. Er zijn progjes zat die 'schoonmaaktoestanden' kunnen verrichten bij opstarten.

Bij zonealarm heb ik ook al ingesteld dat hij alle cookies doorlaat, ook zogenaamde 3rd party cookies ofzo... kan het echt niet ergens anders aan liggen ofzo?

Zet je IE eens op Standaard-niveau (IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging en verwijder ook eens de Tijdelijke Internet-bestanden (IE/Extra, Internet-opties, tabblad Algemeen), idd is het soms zo dat een firewall bij het uitzetten van sommige opties deze toch nog wordt onthouden.

Hhhhm dat helpt ook al niet... ik heb bij inet explorer zelfs erop staan dat ie alles doorlaat, ik heb met msconfig ervoor gezorgt dat zonealarm niet meer opstart, nog steeds geeft ie error... ik heb wel verder nog McAfee antivirus 7.0 ofzo... izt daar misschien iets in verwerkt?

verder geen privacy software volgens mij... ik heb trouwns winxp, bij deze zonealarm weer ff aangezezet... thnx voor waarschuwing, maar ik heb nog steeds geen oplossing... ik kan geeneens profielen bekijken via msn... dan geeft ie de melding "Cookies vereist"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan