cookie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
mag ik alle cookie's die mijn computer aanmaakt verwijderen.
welke mag ik wel verwijderen en welke niet, of mag ik de map cookie's gewoon leegmaken.
wordt mijn computer trager van het opslaan van cookie's.

groetjes Martens

Je kunt ze met een gerust hart verwijderen.Sommige sites zullen iets meer tijd vergen om zich te openen,maatr dat is te verwaarlozen.

Ik gooi altijd mn cookiemap gewoon (handmatig) leeg hoor, en IK heb er geen problemen mee.
Ja, je computer (KAN) trager worden van cookies

ja hoor dat mag, maar wel via ie , eigenschappen, tijdelijke internetbestanden, cookies verwijderen.

hoe kom ik op eigenschappen-tijdelijke internet bestanden- cookie's verwijderen.
kan ik mijn computer ook ergens instellen zo dat hij geen ccokie's meer aanmaakt.
groetjes Martens

Bovenin waar Bestand, Bewerken enzo staat moet je op Extra klikken, dan kiezen voor eigenschappen en dan wat Frenz zegt onder tijdelijke internetbestanden op cookies verwijderen klikken.

Cookies kun je eventueel uitzetten door weer naar Extra > internetopties te gaan. Dan kiezen voor het tabblad "Privacy" en daar voor "Geavanceerd". Vervolgens vink je "Automatische cookies-verwerking opheffen" aan en nu kun je kiezen of je alle cookies wilt toelaten, alle cookies wilt blokkeren, of of je steeds gevraagd wilt worden wat er gedaan moet worden met een cookie (wat ik je zeer afraad ;)) .

Let wel op dat als je alle cookies blokkeert je ook telkens opnieuw moet inloggen op een forum als helpmij.nl en dergelijke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan