Cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

laprairie

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Ik heb kennelijk een probleem met mijn cookies. Ondanks het feit, dat ik de schuibalk in mijn privacy helemaal onderaan heb geplaatst,( alles accepteren dus..) krijg ik nog steeds een melding dat ik iets met mijn cookies moet doen. Kan iemand me helpen?

DSit bericht krijg ik. Schuif staat op alles accepteren. Hoe kan ik dit wijzigen

Schakel cookies in

--------------------------------------------------------------------------------

Cookies moeten zijn ingeschakeld voordat je door kunt gaan. Voor het inschakelen van cookies moet je je browserinstellingen wijzigen.

Ga als volgt te werk:

Klik in het menu Extra op Internet-opties.
Klik op het tabblad Beveiliging.
Als het beveiligingsniveau is ingesteld op Aangepast, kun je het niveau wijzigen (wij raden Gemiddeld aan) of klik je op de knop Aangepast niveau... en schakel je onder Cookies beide opties in.
Klik op OK.
Klik hier als je meer hulp bij je browser nodig hebt.

Nadat je cookies hebt ingeschakeld klik je hier.

Als je die instructies volgt kom je in een scherm (zie bijlage). In dat scherm staat aangepast niveau daar klik je op. Daar zie je een schermje waar je dingen kan inschakelen of uitschakelen. Ik weet niet precies welke in en welke uitgeschakeld moeten worden

Je kan ook op standaardniveau klikken en die op normaal zetten zoals wordt aangeraden. Kijk dan maar is of die het doet

Bijlagen

• screenshot003.jpg
    screenshot003.jpg
    41,7 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan