CoolCatsTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Er staat reclame op deze site. Door erop te klikken help je ons met +/- 3 cent per keer. KLIKKEN DUS!"
Ik zie geen reclame? Overigens is het bij de meeste bedrijven die deze service aanbieden om geld te geven voor het aantal click's op reclame niet toegestaan om de bezoekers te vragen er op de klikken.

De home pagina en de CoolCatsTV pagina is het zelfde

Ook had ik op de pagina contact een contact formulier verwacht en niet deze tekst "SIMON JE STINKT TROLLOLLOL"

Verder ziet je website er een beetje simpel uit en kan ik geen tutorial filmpjes vinden op je website.
En voegt de website weinig tot niets toe aan je youtube kanaal.

Laatst bewerkt:
Gedaan

Ik heb de site weer gereupdated.
Wat vinden jullie er nu van?

Om Contact op te nemen mail naar: info(at)coolcatstv.com vervang (at) door @.

Waarom niet gewoon: Om contact op te nemen mail naar: en dan de complete email met het @ er in

Laatst bewerkt:
Hoi Joris,
De herhaling van het logo in de slider vind ik niet echt mooi, en samen nemen ze ook erg veel ruimte in. Bij niet zulke hoge beeldschermen moet je een hele schermhoogte naar beneden scrollen voor de inhoud van de homepage, want die staat compleet buiten beeld.
Zelfs al op een toch niet echt kleine resolutie van 1280*1024px.
Op tablets (ik dacht maximaal 1024*768px, ze zijn er ook van 800*600px) blijft er helemaal niets over:

ccats-screen.png

Met de slider zoals nu kan je heel goed het logo erboven missen (met eventueel het menu naar onder de slider verplaatsen).
Dan kunnen de bezoekers meteen beginnen met lezen, in plaats van eerst te moeten scrollen. :)

=======
Wat er ook dubbel in staat, is het zoekvenster op de homepage: daar zijn er ook 2 van > 1 kan gemist worden lijkt me.
=======

Over overbodigheden gesproken:
  • Elke pagina heeft een ingebouwd mega <style>-blok in de <head> dat maar liefst ... 64kB groot is al je het isoleert (zie). :shocked:
  • Dat maakt de site veel trager dan nodig is.
  • Op z'n minst zou het één stylesheet moeten zijn, dat op elke pagina wordt aangehaakt; dan hoeft het maar 1 keer ipv tig keer gedownload te worden.
  • En ik vraag me af waar al die css goed voor is. Als ik de site zo zie, denk ik dat je niet veel meer nodig hebt dan een stylesheet van 6 of misschien 10kB. Is die css echt allemaal nodig? *)

Samengevat: met uitdunnen kan de site een stuk beter worden.
En dan is er ook plek voor het plaatsen van content die iets toevoegt aan wat er al op www te vinden is. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
_________
*) O help, er is ook nog een style.css, een reset.css, een inputtools.css, en een transliteration.css.
En javascripts zijn ook volop aanwezig!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan