Ik heb sinds gister een nieuwe pc. deze barebone van asus (T3-P5G965, S775, 250W) wordt volgens mij veel te heet. Ik heb er niet zo veel verstand van maar het volgende overkwam mij. Ik heb de hele pc aangesloten en vervolgens de stekker van de stekkerdoos in het stopcontact gedaan. Er kan dus niets zijn foutgegaan voor installeren van windows. Bij het eerste keer aanzetten van de pc kwam er zo'n immens lawaai uit de kast (afkomstig van de coolers denk ik), wat niet normaal is aangezien er een stille ventilator bij de pc zou zitten (Q-fan).
Ik heb in de bios het volgende gevonden
cpu temp 72 graden
mb temp 32 graden
cpu van speed stond op ignored
q-fan = enabled
beetje schokkend voor een gloednieuwe pc die bijna geen zware **** draait. (nog niet) Wat moet ik doen? Informatique zegt dat ik de pc op eigen kosten maar moet terugsturen naar rotterdam en de pc laten onderzoeken. Wat me wellicht geld gaat kosten. Zou het kunnen dat ze een foutje hebben gemaakt bij het installeren van de onderdelen in mijn PC?
Ik heb in de bios het volgende gevonden
cpu temp 72 graden
mb temp 32 graden
cpu van speed stond op ignored
q-fan = enabled
beetje schokkend voor een gloednieuwe pc die bijna geen zware **** draait. (nog niet) Wat moet ik doen? Informatique zegt dat ik de pc op eigen kosten maar moet terugsturen naar rotterdam en de pc laten onderzoeken. Wat me wellicht geld gaat kosten. Zou het kunnen dat ze een foutje hebben gemaakt bij het installeren van de onderdelen in mijn PC?