cooler master 932 haf fans

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
401
he helpmij,

gister kwam mijn cooler master 932 haf binnen:) nu alles ingebouwd. liep als een zonnetje. Op een ding na. ik heb een zalman zm-mfc2 fan controller. Die heb ik aangesloten op de 120 mm fan achterin en de 230mm fan voorin met led en de 230mm fan in de deur. nu gaat de 120 mm fan gewoon meteen draaien maar de voorste en zijkant gaan even draaien en weer uit. ook dimt de rode led van de voorste fan en verandert van sterkte. Dit is alleen in het begin. zodra ik ongeveer nij mijn inlog scherm zit draaien ze wel normaal of duurt het nog even. Nu denk ik dat de fancontroller die 230 mm fans niet genoeg van stroom kan voorzien?? Mijn voeding zit in orde: cooler master real power 700W.

Update:
P.s Heb net de fans even aangesloten op zo'n 3pin-molex converter stekker en op de molex werkt hij prima. het ligt dus aan de fancontroller. Is dit te verhelpen???? Of bij mycom (daar gekocht online) nieuwe vragen? heb de doos en bon nog als het goed is.




Systeem:
asus p5Q
club3d 4870
2x harde schijf
2x dvd lezer/brander
intel q6600 quadqore
Wat neon lichtjes
 
Laatst bewerkt:
Ik zou sowieso een nieuwe proberen te krijgen.

Werkt dit niet, dan moet je toch echt wat extra voeding hebben.;)
 
maar op een molex stekker werkt hij wel gewoon?? En 700watt is ruim voldoende voor mijn pc. ik had ook toegekund met een lager wattage.

ik zal eens kijken voor ruilen bij mycom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan