Cooler Master Real PowerPro Modular,700Watt, Retail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Cooler Master Real PowerPro Modular,700Watt, Retail.ja heb je het eene probleem opgelost kom het andere probleem voor de dag de voeding had ik net binnen.
ik heb de voeding ingebouwd pc wou niet opstarten en het rode lampje van de voeding
kniperde ik heb ales na geloopen alle kabels zaten goed verder de pc gechekt of er iets los zat maar dat was ook oke.en op een geven moment ging het licht uit leterlijk .de voeding doet nu hellemaal niks meer en alle stopen in de meterkast waaren gesprongen.
ik heb gelijk een rma aan gevraagt mijn vraag is wat ik fout gedaan hebt elke informatie
is welkom mvg mmm:evil:

tja, ik kan van afstand niet controleren of de kabels goed geplaatst zijn. Maar ja: mijn ervaring is dat je hier niet veel mee kunt verzieken. De kabels passen maar op 1 maner op de goede plek.

Een produktiefout is altijd mogelijk.

Waarom heb je de nieuwe voeding geplaatst? Had je al problemen?

ik heb heb een nieuwe voeding geplaats.om dat mijn voeding 400 wat is.
dat is opzicht goed als je er niks meer wil bij plaatsen.maar ik wil de pc uitbrijden.
dat is de reden mvg mmm:thumb:

ik heb heb een nieuwe voeding geplaats.om dat mijn voeding 400 wat is.
dat is opzicht goed als je er niks meer wil bij plaatsen.maar ik wil de pc uitbrijden.
dat is de reden mvg mmm:thumb:

oke. Dus de pc werkte gewoon.
Hopelijk is er niets in je pc beschadigd. Maar ik denk dat de beveiliging van coolermaster wel goed genoeg is.

nee de pc heeft geen schade opgeloopen.was er wel bang voor.
heb de oude voeding weer terug geplaats de pc starte gelukig goed op.
heb de pc na geloopen of er iets uit gevallen is maar alles werkt goed.
:thumb:

ik heb bij de leverancier aangegeven dat ik een andere voeding wil.
ik kwam op deze uitOCZ ModXStream Pro ,Retail, 700Watt .
dus geen modulaire voeding meer.niks tegen deze voeding maar dit is de tweede
voeding van coolermaster de eerste was een 520 wat die heb ik wel aan de praat gekregen.naar een week.daar heb ik geen zin meer in ik zeg niet dat het producht
slecht is maar ik ben het het vertrouwen in dit producht kwijt van daar een andere
voeding

hoi allemaal ik zou een andere voeding krijgen.maar kreeg de zelfde voeding wel een andere het zweet brak me uit.ik heb de voeding ingebouwd en het werkt perfecht.:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan