Cooler master silent pro M 600 watt

Status
Niet open voor verdere reacties.

quake4play

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hoi:d

ik heb vandaag een nieuwe voeding gekocht de coolermaster slint pro 600 watt

ik zag dat hij op de 12 voltlijn 40 ampere heeft.

is deze voeding geschikt voor en Asus EAH5770 1 Gb GDDR5 videokaart?.

mijn vorgie voeding had 450 watt ednet en had 26 ampere op de 12 voltlijn daar liep hij al

vast na het invoeren van je me wachtwoord.

groetjes Quake4play:thumb:

Wat heeft het vermogen van je voeding te maken met het inloggen en vastlopen van je computer? Volgens mij helemaal niets! 600 Watt is voor de meeste computers ruim voldoende. Om het echt goed te kunnen zien moeten we al je specs van de computer hebben. Welk moederbord, welke processor etc

Ron

hoi mijn specs zijn

Amd athlon 64X2 5400+

3 gb ram ddr2

hdd 320 GB sata II

Ati HD5770

ik merk wel dat 11.11 ati driver vaak crash

Zelfs met de oude voeding (merk/model) zou een HD5770 prima moeten draaien. Een degelijke 450Watt voeding kan wel 2 HD5770's hebben.

Met je nieuwe voeding moet dit zonder problemen gaan, loopt hij dan nog vast ligt het probleem dus ergens anders ;)

hoi Ctlgo

mijn probleem is dat de videokaart steeds om de halve klap zegt beeldscherm is hersteld en dat blijf zo doorgaan ik heb driver 11.11.

ik kan niet eens gamen maar mijn neef gaat er binnenkort naar kijken

weet jij nog iets wat het kan zijn of is dat een bekend probleem met de HD5000 series

ik heb deze teruggestuurd naar de winkel blijf problemen geven zelf mijn neef kon het niet voor elkaar krijgen.

De volgende kaart die ik neem is weer van Nvidia ik heb slechte ervaring met ATI

Wat heeft het vermogen van je voeding te maken met het inloggen en vastlopen van je computer? Volgens mij helemaal niets! 600 Watt is voor de meeste computers ruim voldoende. Om het echt goed te kunnen zien moeten we al je specs van de computer hebben. Welk moederbord, welke processor etc

Ron

je moest es weten....
vaak genoeg lopen pc's vast of niet op volledig vermogen door een voeding die niet voldoende vermogen heeft:rolleyes:
en dan kan ook soms zo eens zijn dat je spel zomaar afsluit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan