Cooler zelf monteren hoe ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
als je op de link drukt en je leest de specificaties, dan zie je dat hij geschroeft word en een review van een gebruiker zegt dat je het moederboord uit je pc moet halen. als je dat even door leest samen met de handleiding die je bij je koeler heb gehad, kom je er wel uit

Hoe er wel rekening mee, afgezien van hoe te monteren, dat deze koeler alleen echt goed koelt wanneer je er alsnog een 12cm fan op zet, die moet je er dus nog bijkopen en monteren en... die hoor je ook!

Hier kun je er alles over lezen:

http://www.overclockercafe.com/Reviews/cooling/ThermalRight_Ultra120_Extreme/index.html

EDIT

En kijk een naar deze, die koelt super, is behoorlijk stil, helemaal compleet, komt als een van de beste uit heel veel tests en... je bent voor 19,- euro klaar!

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HPLC02

En voor deze hoeft ook je moederbord er niet uit, zit er in een paar minuutjes in!

Laatst bewerkt:
Dus je wilt nu zeggen dat de Thermalright Ultra-120 eXtreme niet op mijn pc kan ?

Nee, dat heb ik niet gezegd en dat wil ik ook niet zeggen.

Ik zeg alleen dat die koeler alleen goed presteert wanneer er een fan op gemonteerd wordt (ik bedoel NIET de casefans!). Dat kun je lezen in de link die ik je heb gegeven...
Dus ook die extra fan moet je nog kopen en installeren en die maakt ook geluid.

Daarom heb ik je een andere fan geadviseerd, minstens zo goed, inclusief fan, te monteren zonder je moederbord te verwijderen en een heel stuk goedkoper!

Waarom kies je die van Asus dan en niet die ik heb aangegeven?

Het gaat je toch om de herrie die je bestaande koeler maakt?

Die Asus die je nu kiest heeft een geluidsproductie van 28Dba
De Arctic die ik aangeef heeft 24Dba, stiller dus en koelt ook nog eens beter

En nogmaals, voor de Arctic hoeft je moederbord er niet uit, maar het is jouw dag!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan