Coolermaster Aerogate 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenW

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2002
Weet iemand misschien hoe je zn ding moet aansluiten en of ik mijn ccfl buis erop aan kan sluiten ik kan nergens een handleiding vinden of plaatjes van de achterkant van dit ding weet iemadn een site waar ik dit wel kan vinden ?
Alvast Bedankt,
Jeroen

Geplaatst door JeroenW
Hoe doe ik dat? :(
Ik weet niet hoe de fan's bij jou aangesloten worden.
Bij de Digidoc 5 zitten er drie-polige stekkertjes bij om de fan's aan te sluiten.(1t/m8)
Ik heb de draad van fan 8 gewoon door geknipt.
Wel zo gedaan dat ik nog draad genoeg heb om hem eventueel weer te repareren.;)
Nu heb ik drie draden los(zwart,rood,geel) en kan ik daar weer wat op aansluiten.
Zwart is de min en rood de 12 volt, hierop de inverter van de CCFl op aangesloten en klaar.
Geel heb je dan niet nodig, dat is de RPM draad.
(kleuren kunnen afwijken)

Ik snap r geen hol van :S hoe bedoel je dat nou dan bij mijn coolermaster heb je zon 3 pins aansluiting voor een fan waar rood, geel en zwart op aan zitten(o pzoin stekkertje) en aan mij neonbuis komen uit de molexstekker een gele en een zwarte draad en uit mij inverter een rode wat moet ik nu doen?, alleen op die rode zit ook mijn schakelaar aan/uit

Normaal sluit je die molex aan op je voeding van de pc .
Deze heeft twee draden begrijp ik.
zwart = de min draad,
geel = de 12 volt draad.
Waar moet je normaal die rode draad op aansluiten?

De rode draad sluit je normaal aan op de aan/uit schakelaar. (die heb ik ook voor in de kast gemaakt) is er een manier om deze door te verlengen zodat ik die schakelaar er voor niet it hoef te halen?

Draden kan je inprincipe altijd verlengen.
Zorg er altijd voor dat je ze weer goed isoleert!!

De gele draad op je molex is dus de 12 volt, deze sluit je aan op de rode draad van de 3 pin fan aansluiting van je Coolermaster Aerogate 2.
De zwarte min draad van de molex sluit je op de zwarte van de 3 pin.

Meet voor de zekerheid de 3 pin draden ff door, zodat je zeker weet uit welke er 12 volt komt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan