Coolermaster HAF 922 in Zoetermeer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpc007

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Beste medeforumleden,

Ik heb even een vraag waarop ik zo snel mogelijk het antwoord moet weten, dus denk je dat je het weet roep maar! :thumb:
ik ga morgen naar Zoetermeer en ik kom daar niet vaak dus ik ben er niet zo bekend, maar op dit moment sta ik op het punt de Coolermaster HAF 922 te kopen, ik kan hem natuurlijk via internet bestellen maar dan zit ik weer met verzendkosten en levertijd, dus ik wilde graag weten, weet iemand een winkel in Zoetermeer waar ze dat ding verkopen?
je zou mij er erg mee helpen :)
Ik ga morgen om een uur of half 10 weg, dus als je enig idee hebt roep het dan voor die tijd :p

alvast heel erg bedankt :thumb:

Beste medeforumleden,

Ik heb even een vraag waarop ik zo snel mogelijk het antwoord moet weten, dus denk je dat je het weet roep maar! :thumb:
ik ga morgen naar Zoetermeer en ik kom daar niet vaak dus ik ben er niet zo bekend, maar op dit moment sta ik op het punt de Coolermaster HAF 922 te kopen, ik kan hem natuurlijk via internet bestellen maar dan zit ik weer met verzendkosten en levertijd, dus ik wilde graag weten, weet iemand een winkel in Zoetermeer waar ze dat ding verkopen?
je zou mij er erg mee helpen :)
Ik ga morgen om een uur of half 10 weg, dus als je enig idee hebt roep het dan voor die tijd :p

alvast heel erg bedankt :thumb:

http://tweakers.net/pricewatch/239864/cooler-master-haf-922-zwart.html gevonde:) 90euro

Man, je wilt niet weten hoe blij ik ben!
totaal over het hoofd gezien joh, en niet te vinden via Google!
zo te zien een betrouwbaar bedrijf, met een scherpe prijs en dan ook nog eens precies
waar ik zijn moet!

Dankjewel, echt Super :D:thumb:

zo te zien een betrouwbaar bedrijf, met een scherpe prijs en dan ook nog eens precies
waar ik zijn moet!

ık heb het wel vıa google gezocht xd hhaah graag gedaan

waar ik zijn moet!

ıs echt een vette kast zeker kope:)

jah, dat vond ik dus ook :)
een beetje forumtopics gelezen en alternate/azerty bekeken,
en ik kwam tot de conclusie dat ik de CM HAF 922 of
de Antec Nine Hundred Two wilde hebben :)
uiteindelijk vond ik de CoolerMaster nog net even wat mooier er uit zien!
nu heb ik zoveel koelkracht nog niet nodig, maar het is vast een goeie
investering voor in de toekomst :thumb:
ik ga hem dus vandaag kopen en proberen te installeren, als ik vragen / problemen tegenkom,
dan vraag ik het hier wel even op het forum ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan