copieeren met nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico1975

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
ik heb nero 7 als brandprogramma, en heb op m'n laptop een cdr/dvd speler zitten en aan m'n laptop een externe dvd brander.
als ik een dvd wil copieeren vanaf m'n laptop krijg ik steeds de melding dat ik een cd speler heb en geen dvd speler en dat hij het nu niet ondersteund en kan dus niets copieeren, kan iemand mij helpen om dit op te lossen??

groet rico1975

Kies je in Nero wel eerst voor DVD inplaats van CD?(zie bijlage)
Staat bij "Recorder" je dvd brander aangegeven?
attachment.php

Bijlagen

• Nero.jpg
    Nero.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 168
Laatst bewerkt:
crash zei:
Kies je in Nero wel eerst voor DVD inplaats van CD?(zie bijlage)
Staat bij "Recorder" je dvd brander aangegeven?
attachment.php

beste crash...

bij mij staat hij wel op dvd, en bij recorder staat wel dvd, kan het zijn dat het aal m'n laptop ligt soms?

groet rico1975

Herkend Nero wel je Externe dvd brander? Zo ja, probeer die eens als "bron" te gebruiken. Het is vaak ook beter eerst een dvd naar de schijf te zetten en daarna te branden, dus niet rechtstreeks(on the fly) kopieren.

Lange Pier zei:
Misschien dat de laatste CDROM.CFG voor Nero 7 hierbij een oplossing biedt.

dit heb ik geprobeert te downloaden, maar kon hem niet openen, het was een cfg file en die kon ik niet unzippen

groet rico1975

crash zei:
Herkend Nero wel je Externe dvd brander? Zo ja, probeer die eens als "bron" te gebruiken. Het is vaak ook beter eerst een dvd naar de schijf te zetten en daarna te branden, dus niet rechtstreeks(on the fly) kopieren.

hij ziet hem wel als externe brander, want kan wel vanaf mij harde schrijf gaan branden

groet rico1975

Stop de te kopieren DVD in je externe brander en geef in Nero aan, dat daar het orgineel in zit. Nero zal een image van de dvd op je schijf zetten en daarna om een lege dvd vragen.

crash zei:
Stop de te kopieren DVD in je externe brander en geef in Nero aan, dat daar het orgineel in zit. Nero zal een image van de dvd op je schijf zetten en daarna om een lege dvd vragen.

ik ga het even proberen, alvast bedankt

groet rico1975

rico1975 zei:
ik ga het even proberen, alvast bedankt

groet rico1975
---------------------------
Nero Burning ROM
De huidige recorder ondersteunt helaas alleen het (de) volgende schijftype(s): CD-R/RW; Fixed Packetwriting,
maar de compilatie kan alleen worden geschreven op een DVD+R/RW; DVD-R/RW; DVD-RAM; DVD-R DL; DVD+R DL. Selecteer
een andere recorder.
OK

dit is wat ik de hele tijd te zien krijgt, en dan wilt ie niet verder

Dat gaat over je Speler in de laptop neem ik aan.

Kennelijk kan je laptop speler allen cd's branden en dvd afspelen, wel vreemd dat Nero die niet als bron kan aanspreken. Via je Externe brander geprobeerd? Wordt die wel door Nero herkend?

crash zei:
Kennelijk kan je laptop speler allen cd's branden en dvd afspelen, wel vreemd dat Nero die niet als bron kan aanspreken. Via je Externe brander geprobeerd? Wordt die wel door Nero herkend?

ja die ziet ie wel en kan wel films dan op m'n harde schijf zetten en dan weer branden met de eterne brander, maar rechtstreeks kan niet

Zoals ik eerder al aangaf, is het niet aan te raden rechtstreeks(on the fly) te kopieren. Ik vermoed dat je dit niet kan omdat de ene intern en de andere extern is.

crash zei:
Zoals ik eerder al aangaf, is het niet aan te raden rechtstreeks(on the fly) te kopieren. Ik vermoed dat je dit niet kan omdat de ene intern en de andere extern is.

ok bedankt voor de info :thumb:

groet rico1975

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan