copperjet Modem 1616-2p

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dkan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dkan

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Hoi

Ik heb pas een copperjet modem gekocht van tweakdsl.

In de aanvraag hem ik aangegeven dat ik een copperjet 1616-2p wou (de 818-sP was gratis). Na betaalt te hebben kwam na enkele dagen een rood/oranje kastje.
Zodra ik deze modem aansluit op de PC zie ik via de web interface dat het een copperjet 1616-2p bllijkt te zijn.

Echter als ik op de pagina van copperjet kijk zie ik dat de copperjet 1616-2p een blauwe kastje zou moeten zijn. De 818-2p is rood/oranje

Kan het zijn dat tweakdsl mij een 'gratis' copperjet 818-2P verkocht hebben met een firmware van 1616-2P.

Hoe kan ik kontroleren welke copperjet ik nu heb

Alvast bedankt dkan

Merkwaardig verhaal.Dit soort produkten komen zo van de fabriek dus tweak heeft daar niet veel mee van doen.Zou hun even mailen of bellen en probleem voorleggen

Dit had ik al gedaan, maar helaas nog geen reactie
Het moet toch mogelijk zijn om dit zelf te controlen ??

Ik lees zoveel onduidelijkheden mbt onderwerp als ik dit google.

Echter als ik op de pagina van copperjet kijk zie ik dat de copperjet 1616-2p een blauwe kastje zou moeten zijn. De 818-2p is rood/oranje

Kan het zijn dat tweakdsl mij een 'gratis' copperjet 818-2P verkocht hebben met een firmware van 1616-2P.

De Copperjet 1616-2p is standaard blauw, maar voor BBned hebben ze oranje modelletjes gemaakt. Verder geen verschil.

Graag voor het beantwoorden van vragen ook naar de start datum kijken. Reageren op topics uit begin 2006 hebben weinig nut

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan