Coprocessor probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

george56

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
88
Hallo,
Ik heb een Acer Aspire M3640,standaard uitgerust met Vista HP.
Ik heb nu Windows 7 Ultimate erop gezet,en heb sindsdien een uitroepteken bij 'coprocessor' staan.
Bijwerken lukt niet, en bij Acer kan ik ook niets vinden.
Mijn cpu loopt ook al een paar dagen op, naar af en toe 90 - 100.
Heeft dat misschien met de coprocessor te maken,of staat dat er los van.
Ik heb bijlages toegevoegd
Gr. George
 

Bijlagen

  • coprocessor.PNG
    coprocessor.PNG
    49,9 KB · Weergaven: 201
  • CPU.png
    CPU.png
    92 KB · Weergaven: 159
  • EVEREST.png
    EVEREST.png
    85,3 KB · Weergaven: 141
Hoi,
inmiddels al alle updates binnengehaald van Microsoft? (ook de hardware updates)
32-bits neem ik aan?
Kun je ook ff kijken welk process verantwoordelijk is voor dat hoge cpu-gebruik?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
bedankt vast voor de snelle reactie,
Ja, ik controleer elke dag (extra) handmatig op updates.
Als ik bij eigenschappen kijk,geeft hij aan,
1 De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
2 Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd voor de gegevensset of het gegevenselement van het apparaat.
3 Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken.
Als ik op bijwerken druk, kunnen er geen stuurprogramma's voor het apparaat gevonden worden.
George
 
Ja ik denk dat het om de processor gaat
 

Bijlagen

  • COPROCESSOR.PNG
    COPROCESSOR.PNG
    41,7 KB · Weergaven: 463
Nee, heeft er schijnbaar niets mee te maken lees dit even (opgelost) (Eng) als je met Engels problemen hebt geef het dan even aan. (klik op de link in #3)
Download PcWizard2010 en plaats een log e/o screenshot van je hardware.
Het gaat om de chipset-driver(s).
 
Laatst bewerkt:
Ik bedank je voor deze aanwijzing,cq oplossing.
Het uitroepteken is verdwenen, ik zag nu bij 'processor' 2x dezelfde vermelding staan.
Hoop dat het cpu verbruik na heropstarten ook weer normaal is,want die liep weer aardig op,en af en toe wordt dan windows verkenner afgesloten.

Maar in ieder geval nogmaals dank voor deze oplossing
George
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    26,7 KB · Weergaven: 318
Graag gedaan @george56 en succes verder met je nieuwe OS. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site). :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan