coprocessor

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.Rook

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,
Sinds kort krijg ik de melding op de laptop dat het stuurprogramma voor de coprocessor geinstalleerd dient te worden.Bij apparaat beheer staat bij overige apparaten ook een uitroepteken. Het stuurprogramma is dus niet geinstalleerd.

Hoe kom ik aan het stuurprogramma??
Op de site van Medion is hierover niets te vinden volgens mij.

Specs:
Medion
MSN nummer:30007076
AMD Turion 64 X2
Windows Vista

jjw.

Eerst bedankt voor je hulp. Ik kan het nu niet testen omdat de laptop onderweg is. Doe het morgen wel. Je hoort het nog.

G.Rook

jjw.

Ik heb van NVIDIA de volgende melding gekregen na te hebben nagegaan wat er voor hardware in de laptop zit.

A driver cannot be found for this device. NVIDIA Geforce Go 6100

Nog meer opties???

Prettige zondag verder.

En hoe kom je aan die melding? Is dit een melding van de laptop? Vandaar dat ik al riep, probeer de nieuwste drivers te downloaden voor je nVIDIA gForce kaart.
Nu ben ik niet zo'n fan van scanners die controleren welke drivers je nog mist dus wil ik eerst vragen, kun je precies aangeven wat voor laptop je hebt?
Merk, model, type etc alles wat je maar kan vinden op de laptop. Meestal staat er achterop een merk en model + nummer.

Mocht je toch een scanner programma willen proberen, met de volgende link vind je Drivereasy. -->> http://www.drivereasy.com/

jjw:

Ik heb Sisoft Sandra geinstalleerd en laten draaien.Zodoende kom ik aan de hardware. Verder,de melding kreeg ik via nVidia. Daar kun je laten scannen wat voor driver er nodig is.

Verder antwoord: Medion Ram 2080 Notebook PC
MSN nummer is:30007076
MD nummer is: 96414

Windows Vista 64 bit
AMD Turion 64 X2

Meer gegevens staan er niet op. Grafische kaart weet je al.

G.Rook,

Als ik de geForce site mag geloven is het DEZE driver die je nodig zou hebben.
Als ik de geForce site mag geloven kun je HIER ook kiezen voor de "auto detect your gpu" en zou deze dan precies de correcte versie driver naar boven moeten toveren.

Het vervelende is dat ik geen SPECS vind van het model wat jij opnoemt. Niet op Google en niet op de Medion site.

Maar probeer de bovenste 2 uit. Misschien werkt het wel.

jjw

Die auto scan bij NVIDIA is al gebeurd. Toen kreeg ik de melding dat er voor de kaart geen driver beschikbaar was. Melding was: A driver cannot be found for this device. Maar we gaan jou optie (driver) proberen.

Toch maar weer bedankt voor je tijd en energie. Toppie

Groeten,

G.Rook

Oh ok, dat begreep ik niet. Vreemd dat de fabrikant geen driver kan vinden voor je gpu.

Ik ben benieuwd of die andere het wel doet.

Jjw. Ik zal de driver dit weekend proberen. Je hoort het nog.

jjw.

De driver is geprobeerd te installen doch dit is niet gelukt. Tijdens het installen wordt de melding weergegeven: "Dit grafische stuurprogramma kan geen compatibele grafische hardware vinden".

Dus nog niets verder.

Hmm dan word het voor mij ook lastig. De specs geven aan dat je deze hardware hebt. Dan weet ik niet welke hardware je wel hebt aan boord.
Zonder de juiste gegevens word het lastig je te helpen.

Jjw.
Ik weet het ook niet meer. Als er door NVIDIA al gezegd wordt dat er geen juiste driver voorhanden is,vrees ik dat de kaart niet meer ondersteunt wordt. Het is de jongste laptop ook niet meer. Groeten en bedankt tot dusver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan