coputer besturen op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
hallo :)
bestaat er een website waar mee ik mijn computer kan besturen op afstand vb met mijn ip of zo.
ik heb logmein maar die vind ik niet zo goed en trouwens ik wil geen programma maar een website waar mee ik een pc kan besturen op afstand.
:D
 
ik wil geen programma maar een website waar mee ik een pc kan besturen op afstand.

Teamviewer is toch een programma? Corrigeer mij als ik fout zit, maar het zal wel via een programma moeten denk. Zulke dingen zijn namelijk zwaar voor webservers, en dus zal niemand dat doen, maar not 100% sure...

Maar teamviewer is een zeer goed programma, TRY IT! :thumb:

GinoJo
 
Volgens mij had Teamviewer ook de optie om het via de browser te doen. Maar een programma werkt vaak wel beter.

Bij Windows zit standaart Remote Desktop. Tik de ip van de andere comp in en verbinden maar. Maar dan moet er wel een poort op je router opengegooid worden, mocht je van buiten je netwerk willen verbinden.

Daarom ga ik voor teamviewer. Gewoon comp id van Teamviewer invoeren, code invoeren en je hebt al bijna verbinding.
 
Ik gebruik al een tijdje LogMeIn en ben er best tevreden mee. Gewoon een website openen, wachtwoord intikken en klaar! Waarom ben je er dan niet tevreden mee (als ik vragen mag :p)
 
niet tevrede met logmein

ik kan de andere pc niet zo ghoed besturen!
daarom ben ik er niet tevrede over.
en mijn familie heeft een paar maanden geleden gedaan met een website geen programma.
ik vroeg het maar die wauw het niet vertelen dus daarom weet ik zeker dat er een website bestaat.
of hij heeft dat met windows remote gedaan?
en hoe werkt windows remote ik heb het alle paar keren geprobeert maar ik krijg een melding dat ze geen verbinding konden maken of dat de computer aam niet bestond!!
help plz:(
 
Als je met Remote desktop aan de gang wil, zal de wel ingeschakeld moeten staan op de pc die je remote over wil nemen. Standaard staat het uitgeschakeld.
 
in de windows-firewall staat die meestal standaard uitgeschakeld... Dat is meestal de oplossing...
 
en hoe kan ik dat inschakellen??zeg het aub stap per stap.:eek:
heb windows 7
 
ik heb het gedaan als volgt:
Start > Configuratie-scherm > windows firewall > (links)geavanceerd > Dan krijg je een lijst met al je regels, daar kun je regels aan en uit zetten...
dus jij moet dan wss :
Windows Remote Management (HTTP-in) prive of domein hebben,
bij mij was dit het probleem... :) moet wel op beide computers openstaan...
 
Dezze computer met rechts klikken > eigenschappen > instellingen voor externe verbindingen. Dit is voor Remote desktop.
 
die staan bij mij alle aan en ook op mijn andere computer!!!
maar er is een probleem.
en kweet niet wat de probleem is!!!
en als ik een verbinding wil maken wat moet ik dan typen in de vak.
moet ik de naam van de compuer invullen of ip adres hoe werk dat misshien doe ik dat niet goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan