copy maken van beveiligde cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
79
Hallo Forum;
Ik heb het spel FarCry als je dat wil spelen moet cd 1 geplaatst zijn.

Nu doet het volgende zich voor, als ik wil spelen herkent soms de cd drive de cd niet, daarom wil ik een copy van cd 1 maken, maar dat wil maar niet lukken. Ik heb shrink geprobeerd en CloneCD en ook SmartRipper maar met geen van alle krijg ik een copy gemaakt die het spel herkent.

de cd start wel en komt in het menu, maar aks je op play klikt dan geeft het systeem aan dat de cd niet word herkent.

Is er iemand van het forum die een oplossing weet?
 
Volgens mij komen we op "glad ijs", derhalve een dooddoenertje: Googlen.
 
Volgens mij komen we op "glad ijs", derhalve een dooddoenertje: Googlen.



Dat begrijp ik niet goed, bedoeld U dat dit niet geoorloofd is?
Ik dacht toch dat je een copy voor eigengebruik mag maken, of is dat niet zo?
 
Een beveiligde CD is niet voor niets beveiligd.
Het omzeilen van een beveiliging op wat voor manier is nog altijd niet toegestaan, ook al is het gewoon mogelijk.
 
Dat begrijp ik niet goed, bedoeld U dat dit niet geoorloofd is?
Ik dacht toch dat je een copy voor eigengebruik mag maken, of is dat niet zo?
Laat ik het nog anders verwoorden. Stel jij vindt iets op het internet (een programmaatje), je installeert het en je gaat ermee aan de slag en het lukt niet, dan kun je gerust hier vragen:

ik heb een programma genaamd ??? en als ik zus en zo doe, dan wordt mijn legale CD niet gekopieerd, wat doe ik fout / hoe moet ik dat progje precies gebruiken.

Dáár krijg je antwoord op.

En ja, een kopie voor eigen gebruik is toegestaan, alleen het vragen naar gereedschap om dit te doen op de Helpmij is overeenkomstig de regels van de Helpmij weer niet toegestaan. Ik kan het ook niet helpen.

Daarmee geef ik je tegelijk een hint van hier tot Parijs want dergelijke vragen zijn op de Helpmij wel vaker aan de orde geweest................. en dús óók de tool.....................
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het nog anders verwoorden. Stel jij vindt iets op het internet (een programmaatje), je installeert het en je gaat ermee aan de slag en het lukt niet, dan kun je gerust hier vragen:

ik heb een programma genaamd ??? en als ik zus en zo doe, dan wordt mijn legale CD niet gekopieerd, wat doe ik fout / hoe moet ik dat progje precies gebruiken.

Dáár krijg je antwoord op.

En ja, een kopie voor eigen gebruik is toegestaan, alleen het vragen naar gereedschap om dit te doen op de Helpmij is overeenkomstig de regels van de Helpmij weer niet toegestaan. Ik kan het ook niet helpen.

Daarmee geef ik je tegelijk een hint van hier tot Parijs want dergelijke vragen zijn op de Helpmij wel vaker aan de orde geweest................. en dús óók de tool.....................


Tja ik wil de regels van het panel natuurlijk niet met voeten treden, en dus zit er niets anders op dan het spel in de prullebak te gooien want als de cd niet herkent wordt kan ik het spel niet meer spelen.
Toch bedankt voor de moeite die U genomen heb om me toch te helpen met een hint, helaas begrijp ik hem niet.
tot een volgend probleem.
M.v.g. Tinkelbel
 
Tja ik wil de regels van het panel natuurlijk niet met voeten treden, en dus zit er niets anders op dan het spel in de prullebak te gooien want als de cd niet herkent wordt kan ik het spel niet meer spelen.
Toch bedankt voor de moeite die U genomen heb om me toch te helpen met een hint, helaas begrijp ik hem niet.
tot een volgend probleem.
M.v.g. Tinkelbel

zoek ff op google naar zo'n progje


anders is dat wel zonde van de game
meer kan ik ook niet zeggen of ik overtreed de regels

maar als die gekopieerde game niet werkt zou het aan die lezer moeten liggen



veel suc6
 
Ik ben bang dat als ik met Alcohol 120% een cd copieer dat van de bib is dat ik daar dan over brand of alles op de cd te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik wil de regels van het panel natuurlijk niet met voeten treden, en dus zit er niets anders op dan het spel in de prullebak te gooien want als de cd niet herkent wordt kan ik het spel niet meer spelen.
Toch bedankt voor de moeite die U genomen heb om me toch te helpen met een hint, helaas begrijp ik hem niet.
tot een volgend probleem.
M.v.g. Tinkelbel
Er zijn zóveel forums en op héél veel van die krijg je wel antwoord................ Wees creatief en zoals al 2x eerder gezegd, Google eens wat.
 
cd

download dvd region free ,bij google ,ben je klaar en alles word gebrand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan