Copy of windows must be activated

• Onderwerp starter Onderwerp starter joog
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joog

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
dag.

Op mijn comp thuis, waar ik GEEN internet heb, kan ik niet meer komen.

Er staat: ''This copy of windows must be activated wwith microsoft before you can log on. Do you want to activate Windows now?"

Als ik Yes druk, gebeurt er niets, evenzo als ik no indruk. Ik gebruik de xp pro versie al maanden. Kreeg m bij comp geleverd. Kan ik uberhaupt nog bij mijn bestanden? (is HEEL belangrijk!)

wie weet raad?

alvast dank,
Jochanan

Als hij echt legaal is kan je contact opnemen met Microsoft

Voor algemene vragen kunt u terecht bij het Microsoft Contact Center (MCC): 020 500 1500
Mensen in Nederland die problemen hebben met het activeren van hun product kunnen bellen met het Microsoft Product Activation Contact Center:
GRATIS via 00800 ACTIVATE (00800 22848283)
+ 44 870 2411963
Voor klanten met een spraak- of hoorstoornis is er ook een e-mailadres of faxnummer beschikbaar:
Fax: +44 990 275 675
en E-mail: activate@msdirectservices.com

hoe kom ik erachter...

heo kom ik erachteer of ie echt legaal is? en stel dat dat NIET zo is... ojee, kan ik dan nog bij mn bestanden?

Heb je de comp bij een winkel gekocht ?

[mod] hier stond iets heel raars :rolleyes: [/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok,!

bij een zaakje in Schiedam. maar was niet kosker geloof ik... geen mycom oid...

alvast dank ...!

joog

Re: Ok,!

Je moet elke Windows Xp-versie nog registreren/activeren binnen 30 dagen. Dan maakt et niet uit of hij legaal of illegaal is.

Als hij legaal is en hij zat bij je pc, dan zou ik ff terug gaan naar de winkel omdat zij de activatie kunnen waarmaken. Dat moesten ze al gedaan hebben voordat je pc werd afgeleverd.

Sterker nog, er zou een stickertje op je pc geplakt moeten zitten als zijn 'certificate of authenticity' met daarop de product key, daarmee zou je XP moeten kunnen activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan