copyright

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee.

Plaats gewoon een © met de tekts 'niets van deze site mag worden gebruikt voor persoonlijke doeleinden of iets dergelijks'op je site.

Laatst bewerkt:
De optie die Stanley geeft is een zeer gebruikersonvriendelijke actie. De rechtermuisknop wordt daardoor uitgeschakeld. Veel mensen gebruiken deze muisknop voor het navigeren en andere taken (afdrukken). De functie heeft trouwens ook geen zin, je kunt de volledige pagina nog steeds opslaan op schijf (bestand > pagina opslaan als) en daarna bewerken.

Klopt Tiborv
Het is ook maar preventief. Er zijn altijd wel andere mogelijkheden. Ik zal mijn bericht bewerken

De preventieve werking ontgaat mij niet. Bij het maken van een website moet je echter niet uitgaan dat alleen volledig valide mensen gebruik maken van internet. Zo zijn contrasterende kleuren zeer belangrijk voor mensen met een visuele handicap. Andere mensen kunnen bijvoorbeeld slechts één arm/hand gebruiken. Die maken dan veel gebruik van de rechtermuisknop.

Je zou ook je broncode kunnen coderen.
Hier zal niemand last van hebben.

Hoe coderen dan?

Coderen is misschien niet het goede woord, maar je kunt je broncode omzetten in een (bijna) niet meer te bewerken versie. Ik kwam laatst een script tegen, waar je dit kon doen, maar ik weet niet meer waar dattie staat. Als ik hem heb gevonden zal ik het laten weten.

[edit] Ik heb hem alweer gevonden. Ga naar leejoo.nl, kies in het menu voor Generatoren en dan HTML Scrambler.
:thumb: [/edit]

Laatst bewerkt:
D'r zullen vast wel programmaatjes zijn om dit extreem simpele coderingsfunctietje om te draaien en de HTML code ervoor te tonen.

Die zullen er zeker zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen de moeite neemt om dit te doen.
En ten tweede merkt de bezoeker van de pagina er niets van in tegenstelling met die rechtermuisknop-blokkade.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan