Copyright

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peteon

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Ik heb een site online, maar nu zou ik willen dat men niks kan kan afhalen noch foto noch tekst, kan ik dit doen met FP? Ik werk met FP2003.

Je kan het de mensen moeilijk maken, maar onmogelijk maken niet. Alles wat te zien is, is ook te kopiëren.

Ik ben al op redelijk wat site's geweest waar ik niks kon afhalen hoor, natuurlijk zullen deze wel met een ander prog geschreven zijn. Benieuwd of het met FP kan en hoe

Ik ben al op redelijk wat site's geweest waar ik niks kon afhalen hoor, natuurlijk zullen deze wel met een ander prog geschreven zijn. Benieuwd of het met FP kan en hoe

Geef eens een link, dan zal ik bewijzen dat het wel kan.

die tekst kan ik gewoon kopiëren. Je kan teksten in afbeeldingen zetten zodat ze het niet makkelijk naar een word bestand kunnen slepen. Alleen dit is natuurlijk totaal niet vriendelijk voor je bezoekers, en het kost je veel laadtijd en bandbreedte.

En beveiligingen als "Rechter muisknop uitschakelen". Dat werkt alleen bij leeks. Want je kan gewoon de broncode altijd vinden. Foto's kan je ook zo een screenshot van maken.

Een stukje achtergrond dan??
horizontaalbg2.gif

Of een mooi zonnetje

WA.gif

Je gaat je een hele hoop werk op de hals halen voor iets waar ik nog geen minuut over doe om te omzeilen.

Laatst bewerkt:
In Firefox wordt het "no-right-click" script gewoon genegeerd en kan ik gewoon op Afbeelding bekijken klikken in het menu...

Zoals gezegd over dit soort scripts:
Rimsic zei:
Dat werkt alleen bij leeks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan