cordinaten muis veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brauheist

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
hallo helpmij,

ik ben hier thuis bezig met een oude muis en daarbij heb ik een vraag, ik wil dat als ik de muis een stukje naar voor beweeg dat die automatisch naar boven blijft gaan totdat ik hem een stukje terug beweeg en als ik hem een stukje achteruit beweeg dat ie dan naar onder blijft gaan totdat ik de muis weer een stukje naar voor beweeg.
is dit mogelijk om te maken? zoja hoe kan ik dat doen?

groeten,

Ook graag gedaan!.. :P

Maar wat moeten we verstaan onder een oude muis? Merk/model/type, optisch/mechanisch, ps2/usb/draadloos, 2/3/4/5/wiel-knops??? Besturingssysteem?

Veel mensen hebben dit floaten gemeld als onoverkomelijk probleem en functioneel kan het gewoon niet zijn maar als je er wat mee kunt... Nee, ik weet ook niets hiervoor maar het deed mij wel denken aan Mouse Warp waarbij de cursor aan één kant van het scherm verdwijnt en aan de tegenovergestelde kant weer tevoorschijn komt. Toevallig kan je daarmee ook de cursor met toetsen bedienen. Het was destijds voor Win 95 maar werkt onder Vista nog steeds. Omdat het abandonware is geef ik hier een tijdelijke download link:

http://depositfiles.com/files/qn313fh8c

Tegen het wegdrijven van de cursor op de laptop moest je de drukkerknop trouwens even rechtstandig ingedrukt houden. Ik heb met zo een IBM laptopje dan ook inderdaad wel eens het effect gehad dat de cursor steeds over het scherm dreef omdat ik Mouse Warp gebruikte. Voor een drukker muisknopje was dat makkelijker bedienen want dan kan je twee kanten op en ben je er eerder. Dat is het idee erachter. Het voelt met een gewone muis ook wel lekker. Groet. Alfred

allemaal bedankt voor de andwoorden maar ik heb het verprutst... een klein ongelukje met de soldeerbout en nu kan ik de muis niet meer gebruiken :(

Is er niet een Helpmijer die nog een 'oude' muis heeft liggen? Moeten ze natuurlijk wel weten wat voor een muis je hebt verprutst :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan