Cordless Desktop MX

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolmartin

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Ik heb sinds vandaag een nieuwe draadloze toetsenbord + muis (Cordless Desktop MX).

Me probleem is nu als ik het spel Medal of Honor Allied Ausault wilt spelen online en ik wil schieten dan:

1. schiet niet
2. schiet wel
3. blijft maar schieten :confused:

Hoe kan ik dit verhelpen?

Daarnaast heb ik ook tijdens het spelen last van als ik schuin vooruit wil lopen dat hij dat niet doet want als je 3 toetsen indrukt om dat te kunnen dan piep het bij me pc (met me andere toetsenbord geen last van gehad!), 2 toetsen lukt wel maar dan loop ik nog niet zoals ik wil lopen...

Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb al de nieuwe drivers gedownload van de site maar dat lost het probleem ook niet op.. Voor de rest heb ik geen problemen in me XP ofzo alleen in spellen!

Ben benieuwd wie me kan helpen?!

Mvg,
Martin

Er zit misschien een storing in de verbinding? Probeer op een ander kanaal over te schakelen

ik heb hem overgezet naar kanaal 2 maar dat helpt ook niet.. nog andere suggeties :confused:

Heb je de laatste mouseware van logitech? Dit is de laatste (klik hier)
Nog wat anders: kijk even of het signaal niet verstoord wordt door boxen of iets dergelijks...

Muis doet het nu perfect.. ik heb alleen nog dat me toetsenbord een pieptoon geeft. Dit is alleen als ik W, A , Z intoets of W, D, C tegerlijker tijd doet.. bij andere combinaties heb ik dat niet..

Weet iemand daar een oplossing voor zodat ik me instellingen niet hoeft te veranderen in me spel!

Mvg,
Martin

Neej ook in windows zelf als ik die 3 toetsen tegelijkertijd indrukt..

Jah denk het wel, want bij me vorige had ik daar geen last van.. maar er moet toch wel een oplossing voor zijn?¿

Ben Benieuwd!

Je kunt naar de zaak waar je hem gekocht hebt teruggaan:)

Ik heb ook een draadloos toetsenbord (iTouch) van Logitech, maar ik heb dat ook hoor, ik druk alleen nooit die toetsen tegelijk in :) Dus ik denk dat dat hoort....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan