Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een simpel rekensommetje vertelt hoe snel je processor is:
snelheid x aantal cores, dus 1.6 GHZ x 2 cores = 3.2 GHZ totaal
Nee, het zijn 2 cores (2 delen), waarbij elke core 1.6 GHZ heeft.
Het is 1 processor, met 2 cores dus.
Een simpel rekensommetje vertelt hoe snel je processor is:
snelheid x aantal cores, dus 1.6 GHZ x 2 cores = 3.2 GHZ totaal
Je kunt niet zomaar de snelheid van de core's bij elkaar optellen hoor.![]()
dus eigelijk komt het er op aan dat deze processor 3.2 (2.1.6ghz) ghz heeft en dat ik BF 2 (1.7 ghz) er wel op kan spelenjuist
?
EDIT:: bf2 heeft minimum 128 mb nodig (grafishe kaart)
maar da staat er nog bj dat het spel ook nog bepaalde chipsets (graphische kaart) nodig heeft.. wil dit zeggen dat het op andere chipsets niet gaat werken (chipsets die dan 128 mb /of meer hebben)
dus eigelijk komt het er op aan dat deze processor 3.2 (2.1.6ghz) ghz heeft en dat ik BF 2 (1.7 ghz) er wel op kan spelenjuist
?
?
EDIT:: bf2 heeft minimum 128 mb nodig (grafishe kaart)
maar da staat er nog bj dat het spel ook nog bepaalde chipsets (graphische kaart) nodig heeft.. wil dit zeggen dat het op andere chipsets niet gaat werken (chipsets die dan 128 mb /of meer hebben)
Core duo,
dan nog iets anders::
Core duo : wil dit zeggen dat dit ok 2 x 1.6ghz (bv) is ?
want dat wil ik wel weten...
miss wil dit allemaal niet zeggen dat et intotaal 3.2 ghz is maar wat dan nog het is
normaal gezien toch snel dan?
mvg, Mr.Q
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.