Core i7 2600 computer, kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2011
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc en wil toch gaan voor de nieuwe processorserie van Intel.

Hij moet vooral snel zijn, en uiteraard niet al te duur.

Nu heb ik deze gevonden en voldoen eigenlijk precies aan al mijn wensen:
http://www.compustunt.nl/store/product_info.php?cPath=468&products_id=11206

Zouden jullie deze kunnen aanbevelen? (ik weet dat er problemen zijn met de intel chip-set, maar de kans is als ik het zo overal lees erg klein)

Waar wil je de pc voor gebruiken?

De processor is snel en er zit voldoende geheugen in, maar voor games is de videokaart niet super.

Voornamelijk grote bestanden overzetten, kopieren (beroepsmatig) dus grafisch hoeft het niet zo zwaar te zijn. vooral snelheid is belangrijk.

Sommigen wijzen mij op de 'oude' core i7 870 processor, maar ik denk zelf dat de 2600 beter zou zijn.

Hoe kunnen ze dat nou verkopen met zo'n verrot moederbord?

Maandag zullen de eerste nieuwe komen

de 2600 is inderdaad krachtiger, maar om grote bestanden over te zetten, heb je snelle harde schijven nodig(dit heeft namelijk niets met een CPU te maken).

Ik ga er hiervan bij uit dat grote bestanden overzetten bedoeld wordt dat je data van schijf A naar schijf B zet.

Maar ik kan dus niets zien over de snelheid van de harde schijf. Hiervoor zou je moeten informeren bij het bedrijf over welke schijf er precies in zit.

de 2600 is inderdaad krachtiger, maar om grote bestanden over te zetten, heb je snelle harde schijven nodig(dit heeft namelijk niets met een CPU te maken).

Ik ga er hiervan bij uit dat grote bestanden overzetten bedoeld wordt dat je data van schijf A naar schijf B zet.

Maar ik kan dus niets zien over de snelheid van de harde schijf. Hiervoor zou je moeten informeren bij het bedrijf over welke schijf er precies in zit.

Helemaal hierdoor moet je zo'n pc met gammel moederbord (sata poorten) niet kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan