Core temp geeft aan 0.0 watts???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syntraxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Hoi ,

Ik heb gister mn nieuwe Asus Maximus V , I5- 3570K ,Vengeance 8 GB setje binnen gekregen alles gewoon geinstalleerd zoals het moet .maar nu draai ik core temp en deze geeft aan bij verbruik 0.0 watts
dit lijkt mij een beetje te zuinig.. verders wordt alles gewoon netjes aangegeven waar zou dit mee te maken hebben ?

ik heb op google gezocht hierop maar ik kom nergens dit probleem tegen en wordt ook nergens wijzer van

zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Die van mij staat ook altijd op 0.0w, je bent dus niet de enige :D

(Asus p8z77-v Deluxe, 3570k, Vengeance 8GB)

zou dit dan te maken kunnen hebben dat de cpu te nieuw voor core temp is ???

Mmm dat weet ik niet, heb beneden nog een oudere laptop liggen. Daar staat CT ook op. Ik test het even en laat het je nog weten.

Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, maar ik heb op de laptop gekeken en daar staat niet eens een vakje bij voor wattage. Ik denk dat hij dit misschien niet uit kan lezen, misschien zit er niet eens een sensor op die dit doet :S

Geen idee, sorry.

Edit: Als je het leuk vind kun je je systeem in je profiel zetten, als ik zo kijk naar wat je in je eerste post hebt gezet heb je een aardig lekker systeempje!

Laatst bewerkt:
Kijk even in je BIOS, als daar ook een raar getal zoals 0,0 wordt weergegeven is je moederbord beschadigt, als daar een normalere waarde staat is het zeer waarschijnlijk inderdaad Coretemp die geüpdatet moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan