CoreFoundation DLL ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvleda

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
96
Hallo,
Ik heb laatst een beetje te enthousiast dingen verwijderd en nu krijg ik ineens deze melding steeds bij het opstarten.
Als ik google om dit te vinden krijg ik allemaal scanners maar moet betalen voor dit echt te kunnen installeren of dingen te kunnen repareren na een scan.
Kan iemand mij een link geven om dit gratis te kunnen installeren?

Heb ook nog een geluid probleem maar dat lukt ook niet iemand nog een tip?

Reuze bedankt,
Gr. Yvonne
 
hello.

heeft u dit al geprobeerd:
http://www.dll4free.com/dsplus/m.php?p=CoreFoundation.dll.zip
onderaan staat een link click here to start your download. daar moet u gewoon op klikkin en dan wordt er een zip bestand gedownload. die kunt u gewoon openen door erop te dubbelklikken (ik ga er vanuit dat u windows xp, wista of 7 )
er zit een readme bij maar wat dar instaat is : dat je de corefoundation.dll bestand gewoon in je C:\Windows\system directorie moet pplatsen.

ik heb met microsoft securty esentials en met norman antivirus de bestanden gecontroleerd en die vinden geen virus dus ik verwacht dat de bestanden veilig zijn maar ik ben niet verantwoordelijk als er toch schade aan uw pc otreed
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie.
Deze had ik ook gevonden maar heb toen op het onderste groene geklikt en toen werd er van alles gescand en heel veel fouten geregistreerd maar repareren deed hij niet moest dan wat kopen
Moet ik soms op repair klikken? de 2e link en dat downloaden waar die engels pratende dame tevoorschijn komt?

Bedankt hoor.

Yvonne
 
nee waar je op moet klikken is niet die knop maar gewoon dat stukje stekst war staat:
Click Here to start your download

ik weet niet of het werkt maar ik denk dat dit ook werkt een direct downlad link:
http://www.dll4free.com/dsplus/ds.php?p=CoreFoundation.dll.zip&t=YTo0OntzOjQ6InRpbWUiO2k6MTI2OTExNDkxNDtzOjQ6Imhhc2giO3M6NDA6ImM1ZmQ2NmRmYjQ2ODUxODAzYTEwZGFlMGUzOWEzMzFkNWU3MTExYjMiO3M6NjoiY3Rva2VuIjtzOjMyOiIxNjZjY2Y3MmUxMWEyYzZmN2YyYWFkMDRmNWY2MWE1NyI7czo2OiJzdG9rZW4iO3M6MzI6IjczMWIxZGRjZDliYzAzYjI0OTQ3ZmY2NjE3YmQ0ZDNjIjt9

ik denk dat u op die 2e knop had gedrukt of niet? nee u moet gewoon op de onderste stukje text klikken maar ik heb hierboven gewoon de url waar dat stukje text naar linkt gekopieerd en dan kom je gewoon bij de de download.

ps: laat het ven weten of het heeft gewerkt
 
Laatst bewerkt:
Message:

Your session has failed, please go back, reload, and try the link again.

Possible reasons for failure are:

1. Your session may have timed out.

2. You may need cookies enabled.

3. You may not be downloading from a valid download mirror.

Download from here instead www.dll4free.com

Powered by:

De directe link lukt niet dus zal het nogmaals via het andere proberen.

Bedankt zover voor de moeite.

Yvonne
 
Ja hoor dat is gelukt, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding bij het opstarten?

Heel vreemd.

Yvonne
 
Ja hoor dat is gelukt, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding bij het opstarten?

Heel vreemd.

Yvonne

en u geeft wel alleen dat bestand met de naam corefoundation.dll in de bovengenoemde map geplaats. dus eerst dubbelklikken op het gedownloade bestamnd. en danb alleen het bestand met die naam naar die windows/systems map kopieren.
 
Ja ik vind het ook vreemd.
Heb alles gechecked.
Hij staat echt bij windows system.

Yvonne
 
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik dit onderwerp nooit afgesloten heb:eek:
Excuus voor het ongemak!
Inmiddels is het toen wel gelukt dus dank daarvoor.
Alleen inmiddels ben ik weer te enthousiast geweest met opruimen vanwege een zeer trage laptop
met het zelfde gevolg.
Heb per ongeluk een nieuw onderwerp geopend dit is nu kan icuin36.dll niet installeren.
Dat Corefoundation lukt alleen krijg ik nu dan de melding dat hij icuin36.dll bij het opstarten niet kan vinden.
Sorry voor de overlast maar sluit dit nu dus af en ga verder met de net vermelde.
Ik snap nu hoe het werkt hier.
 
Steps to Fix the corefoundation.dll was not found Missing Error
There are several errors that this error could cause, but they are all the same. The core issue is that the application cannot find the this file. If you still see the error after you have gone through step 2, you need run a virus/spyware check on your computer to make sure it is not affected.

Steps 1 – You can begin by uninstalling the Apple application that is causing the problem. If your iTunes application is giving you the corefoundation.dll error, you should remove it from your system. After the removal, you need to restart your computer. Now, download the latest version of the Apple application and run it on your computer. Make sure that the installation is done through the recommended option and not the custom option.
Step 2 – If the application now runs without the error, you should be fine. However, if you still see that this is missing, keep reading. You can retrieve the this file from the internet in order to replace the one you have now. You can corefoundation.dll download .Now Go to My Computer and in the address bar, enter C:\Windows\system32 and place the corefoundation.dll file in it. There will be a file with the same name in the folder, so you need to overwrite it.
Step 3 - Now, you need to go to the Start menu and select Run and input the command “cmd”. The new command prompt will appear and here you enter “regsvr32 corefoundation.dll”. Once this is done, it will configure your system accordingly. Reboot your machine and the this error will be gone.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan