Jaappostma
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2003
Hallo,
Op mijn nieuwe PC met Win2K sp4 heb ik de CorelDraw suite 9 NL geïnstalleerd, waarbij er een probleem is bij het opstarten van Draw; Bij het openen van een doculent of maken van een nieuw document krijg ik de volgende melding: "Er is een onverwachte fout in CorelDraw 9 opgetreden, sla het document op sluit af en start CorelDraw 9 opnieuw"
Dit opstarten geeft iedere keer dezelfde fout.
Dr Watson meldt het volgede in het logboek:
Toepassingsuitzondering:
Toep: (PID=2100)
Tijd: 28-07-03 @ 12:37:25.375
Uitzonderingsnummer: c0000005 (schending van toegang)
*----> Systeemgegevens <----*
Computernaam:
Gebruikersnaam:
Aantal processors: 2
Processortype: x86 Family 15 Model 2 Stepping 9
Windows 2000-versie: 5.0
Actieve gecompileerde versie: 2195
Service Pack: 4
Huidig type: Multiprocessor Free
Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen? Herinstallatie heb ik al geprobeerd, Photopaint uit hetzelfde pakket werkt wel probleemloos. Ook op mijn oude PC met Win2K sp4 waren er geen problemen....:-(
Op mijn nieuwe PC met Win2K sp4 heb ik de CorelDraw suite 9 NL geïnstalleerd, waarbij er een probleem is bij het opstarten van Draw; Bij het openen van een doculent of maken van een nieuw document krijg ik de volgende melding: "Er is een onverwachte fout in CorelDraw 9 opgetreden, sla het document op sluit af en start CorelDraw 9 opnieuw"
Dit opstarten geeft iedere keer dezelfde fout.
Dr Watson meldt het volgede in het logboek:
Toepassingsuitzondering:
Toep: (PID=2100)
Tijd: 28-07-03 @ 12:37:25.375
Uitzonderingsnummer: c0000005 (schending van toegang)
*----> Systeemgegevens <----*
Computernaam:
Gebruikersnaam:
Aantal processors: 2
Processortype: x86 Family 15 Model 2 Stepping 9
Windows 2000-versie: 5.0
Actieve gecompileerde versie: 2195
Service Pack: 4
Huidig type: Multiprocessor Free
Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen? Herinstallatie heb ik al geprobeerd, Photopaint uit hetzelfde pakket werkt wel probleemloos. Ook op mijn oude PC met Win2K sp4 waren er geen problemen....:-(