corel videostudio X9 installeert in engels ipv nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddiamant

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Hallo allen,

graag een oplossing voor volgende probleem, op mijn Windows 10.
Enige dagen geleden overgeschakeld op Windows 10 en wil nu even de software corel videostudio X9 uittesten.
Heb deze gedownload op de officiele corelwebsite in het NL. Tijdens installatie is alles in het NL, echter als het programma is geinstalleerd staat het in de Engelse taal.
Nergens zie ik een mogelijkheid om de taal te verzetten in onze Nederlandse taal. Iemand enig idee om dit te verhelpen?
groetjes :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Heb je de proefversie gedownload? Deze is mogelijk alleen in de Engelse taal en tijdens de installatie in het Nederlands.

Of een engelse windows met een NL taalpakket?
Dan zien een hoop progjes dat het een engelse windows is.

Hallo gast0685 & Mik Zjegger en MagicPc1,

heb inderdaad de proefversie gedownload, was volgens mij in het NL. En tijdens de installatie ook NL, echter bij het opstarten was het in het Engels.
Wel vervelend, want sommige commando's zijn nu erg onduidelijk. Maar niet getreurd, zal de Engelse versie nu uittesten en nadien via een dvd-aankoop de Ned. versie wel verkrijgen als het programma voldoet.
Bedank voor de info, dacht dat er misschien iets was verkeerd gelopen tijdens het installeren of bij de download. Mijn Windows 10 installatie is ook in NL.

reddiamant

Heb ondertussen de engelse Magix versie uitvoerig uitgetest, maar heb toch maar adobe premiere elements 14 aangekocht.
Dus de topic mag van mij gesloten worden.
Bedankt voor jullie moeite, om een oplossing te vinden.

reddiamand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan