Coretemp

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimitri999

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2012
Berichten
7
Hallo mensen!
Ik heb Coretemp gedownload. Na de installatie gaf mijn virus scan aan dat er malware in zit. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de tweakers meuktracker staat niets over malware. Kan het misschien zijn dat je tijdens de installatie de Babylon toolbar hebt meegeïnstalleerd?
 
Welke virusscanner heb je? Ik heb ook wel eens gedonder (met AVG) dat hij normale bestanden/programma's ten onrechte als virus aanwijst...
 
Ik heb AVG en Malwarebytes. Beide gaven aan dat het een malware is. pup.bundleoffers.iiq was de naam van de malware en coretemp_1236.exe van het bestand zelf.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan waardoor een bedrijf het als virus gemarkeerd heeft, en andere virusscanners het hebben overgenomen. Een uitzondering toevoegen aan de firewall is waarschijnlijk het enige wat je nu kan doen...
 
goede tip verwijder die coretemp maar snel want als avg en malwarebytes aangeven het besmet is met een pup virus (potential unwanted programm) dan is dat zo.....dus verwijderen de zaak ;)
 
Waarschijnlijk is dat PUP Babylon... Op Tweakers staat tenminste dat dat meegeïnstalleerd wordt als je niet oppast...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan