bladiebla0
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2010
- Berichten
- 5
Ik ben bezig met een overurenoverzicht. Zie de bijlage voor het document wat ik reeds heb gemaakt.
De truuk is nu om het aantal overuren (rechtsboven) kloppend te maken voor de situatie per medewerker. Een medewerker kan een 16-, 24-, 32- of 40-urige werkweek hebben. De berekening moet zó zijn dat het aantal overuren altijd klopt. Dus werkt iemand 40 uur volgens 40-urige werkweek, dan zijn dat 0 overuren. En 32-urige werkweek dan 8 overuren. Etc.
Is dit überhaupt mogelijk?
Bekijk bijlage overzicht-2016.xlsx
De truuk is nu om het aantal overuren (rechtsboven) kloppend te maken voor de situatie per medewerker. Een medewerker kan een 16-, 24-, 32- of 40-urige werkweek hebben. De berekening moet zó zijn dat het aantal overuren altijd klopt. Dus werkt iemand 40 uur volgens 40-urige werkweek, dan zijn dat 0 overuren. En 32-urige werkweek dan 8 overuren. Etc.
Is dit überhaupt mogelijk?
Bekijk bijlage overzicht-2016.xlsx