Correcte naam van ´´ cd kiezer ´´

Status
Niet open voor verdere reacties.

jor177

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Hallo,

ik ben opzoek naar een apparaat waarin ik tot ongeveer 100 cd´s in kan doen en ze met behulp van een computer een naam kan geven, en op elk gewenst moment weer te voorschijn kan halen, door m.b.v de computer op de naam van de cd te klikken.

Dit omdat ik altijd wel ergens een cd vind, van een OS of iets anders.
En ik vind dit handiger dan een cd hoes..

EDIT:

Plaatje van hoe het er ongeveer moet uitzien:
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl...179&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:12,s:0,i:110

Laatst bewerkt:
:confused: Heh ... :D net op Marktplaats zag ik een '' Sony Mega Storage 200 CD wisselaar '' > type cdp cx260 <

en er is een soort veiling op :thumb: :( die link mag volgens mij, ... hier nie :(

Laatst bewerkt:
Ik heb er 2 op marktplaats gevonden, maar kan ik dan ook een naam geven of is het alleen maar nummer en dat moet ik ergens onthouden??
en als ik het nummer van de cd kies komt hij eruit??

EDIT:

en kan hij ook cd afspelen??

100CD = max. 700GB. Oftewel voor de investerig van een euro of 72,90 heb je een 1TB schijf. Maak eenvoudig ISO bestanden van de CD's en plaats deze op de schijf. Compact, geen gedoe en toekomstbestendig.

Ik net al een 1.5 tb harde schijf gekocht voor maar 69 eurie dus dat komt goed uit, alhoewel ik het wel fijn zou vinden om toch nog een antwoord van ROYONIX te krijgen :)

En dan ISO maken doe ik wel met deamon tools

:confused: Ach jonge, ... nei ik gebruik gewoon externe 2TB HD/schijf voor mijn muziek en op die manier spel ik via mijn DVD player & TV af , over die CD-wisselaar's weet nie zoveel ( maar het lijkt me wel leuk :thumb: )
en i.v.m. die betreffende 200-CD wisselaar wat ik zoals ik zei op marktplaats toevallig zag je kan makkelijk gegevens zelf ook vinden, zoals ik op google vond bijv ..:

Productspecificaties:

Merknaam Sony
Kleur Naam Black

Technische gegevens

• 200-disc capaciteit
• 32 stap programmeerbaarheid
• Continue en afspelen in willekeurige volgorde
• CD-Text mogelijkheid
• CD-boekje binders opgenomen
enz..enz..

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, iso bestanden maken is gewoon veel makkelijker...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan