corrupte bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutrora

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Ok dan hier geprobeert;) Win98 SE dus

In windows temp heb ik plotseling een 10 tal corrupte bestanden staan die ik met geen mogelijkheid weg krijg.
Niet in veilige modus niet met cc cleaner en ook niet met spider

De bestandsnamen slaan echt nergens op allen met aparte tekens.

De melding die ik krijg als ik de map in windows temp waar de filetjes in staan probeer te verwijderen is dat de bestandnaam te lang is. Ok de naam van de map kon ik verandert in test, maar ook niet te verwijderen zie bijlage. De filtjes kan ik zo ie zo niet hernoemen.

van Dos heb ik geen kaas gegeten dus daar begin ik maar niet aan af of met een goed advies.

Please help

Bijlagen

• heplmij.jpg
    heplmij.jpg
    38,6 KB · Weergaven: 31
Okey ik heb dit vroeger soms opgelost gekregen door eens scandisk te draaien. of dat nu de oplossing van het prob is weet ik niet ik weet alleen dat ik nadien de files had verwijdert gekregen.

Hoi Lamp

Scandisk loopt vast bij controleren van mappen en bestanden:confused:

das geen goed teken run scandisk eens uit dos. en daarna terug uit windows. let wel op uit dos runnen bedoel ik mee windows afsluiten en naar dos gaan geen windowke dus he

Awel tis opgelost zulle:D

Bij scandisk fouten automatisch repareren uitgevinkt en toen kon ik zien wat het problem was.

Een zgn kruiskoppeling van windows temp files met een bestand dat wmp\installer\mpsetup of id noemt.

Heb dat via scandisk laten verwijderen en alles is weer in orde, mogelijk speelt wmp niet meer maar dat zie ik wel.
Dat zootje uit win temp is weg.

Thanks Lamp:thumb:

Wat is een kruiskoppeling en hoe kom je daar aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan