Corrupted memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luigino

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Ik heb al langer dan een maand last van mijn pc, telkens als k de iPod inplug krijg ik een BSoD, en na vele pogingen en tips kwam er iemand op de Apple forum met het idee om met Windows DeBugger te kijken wat voor fout het exact was, wat ik uiteindelijk ook gedaan heb, en een ander probleem heb ontdekt:

"BugCheck 1000007E, {c0000005, f970d8e7, f970d7ec, f970d4e8}
Probably caused by : memory_corruption
Followup: memory_corruption"

"BugCheck 10000050, {d914ffa3, 0, f971d8dd, 0}

Could not read faulting driver name
Probably caused by : memory_corruption
Followup: memory_corruption"

Een corrupted memory dus. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit kan oplossen, wilde proberen de Windows Memory Diagnostic te gebruiken daarvoor, maar dat ding wilde niet opslaan op mijn lege CD-rom of floppy (helemaal moeite gedaan om er een te krijgen...).

Heeft die combo ipod en windows het wel gedaan ooit ? of was het altijd al foute boel ..?
Volgens mij (niet 100% zeker) zijn ipods (mac apparatuur in het algemeen) niet echt compatible met windows pc's...:eek:

Nogmaals ik weet het niet zeker maar het zou kunnen :D:confused:

Heeft die combo ipod en windows het wel gedaan ooit ? of was het altijd al foute boel ..?
Volgens mij (niet 100% zeker) zijn ipods (mac apparatuur in het algemeen) niet echt compatible met windows pc's...:eek:

Nogmaals ik weet het niet zeker maar het zou kunnen :D:confused:

Jawel.. het heeft dik anderhalf jaar goed gewerkt, sinds mid-augustus krijg ik telkens een BSOD met (1000007E + 10000050) die fouten... de ene USB geeft de ene fout, de ander de ander..

sry ik zou het niet weten dan :o
Misschien toch malware,spyware wat in de weg zit :confused::confused: dat heb ik vaak gehad met mijn netwerk kaart enzo.

sry ik zou het niet weten dan :o
Misschien toch malware,spyware wat in de weg zit :confused::confused: dat heb ik vaak gehad met mijn netwerk kaart enzo.

Nah ik heb Ad-Aware en Spybot laten scannen (vaker dan eens), maar het ergste wat ik krijg is een tracking cookie! aVast! heb ik ook laten scannen, vind ook geen virussen! Wel kreeg ik laatst een melding dat er zich een virus bevond in mijn geheugen en dat ik de pc moest rebooten en laten scannen, mja uit die scan kwam niets verkeerd... maar na aanmelding op me account was alles bevroren... Niets werkte echt (meteen?) dus ik deed de pc uit en opnieuw aan..

En ik kreeg diezelfde melding weer na aanmelding op me account... en liet 'm dit keer niet scannen, aVast's scan duurt echt 4u! Sindsdien de melding niet meer gehad, mja, ik weet niet hoe 't komt...

die WinDiag heb ik ook weten te burnen, vond ook niets.. Miss nog een keer inpluggen en DeBug...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan