Cossacks en hamachi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mocra14

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2002
Hoop niet dat het onder warez valt ofzo. Maar ik probeer het toch.

Omdat we cossacks niet over internet kunnen spelen, hadden we het onmisbare programmatje hamachi gedownload, wat volgens mij niet illegaal is?

Goed, we hebben een network gemaakt, beide een ip toegekend gekregen, Cossacks Art of War geinstalleerd. Vervolgens maakt de ene in Cossacks een game aan via TCP IP Lan, en de andere joined. Je kunt de game wel zien, maar joinen lukt niet. Beeld slaat even 10 tot 15 seconden vast als je er op dubbelklikt, en gaat dan weer trug naar de 'Lobby'

Beide pc's hebben wireless internet, zitten achter een router, hebben Windows XP (+SP2), zien elkaar in Hamachi, pingen naar elkaar lukt ook, maar toch krijgen we het niet voor elkaar een goeie connectie te maken. Ook staan op beide pc's de Windows Firewall en eventuele virusscanners uitgeschakeld.

??

Laatst bewerkt:
dit zou toch moeten lukken, ben je zeker dat je geen no-cd crack hebt geinstalleerd? deze zou dat kunnen verhinderen. je kan ook gewoon "daemon tools" downloaden en emuleren of je de schijf hebt. dan zal het wel lukken! :)

Misschien hebben jullie allebei een andere versie. Dat wil bij mij nog wel eens een probleem zijn met Hamachi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan