Costum navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1977

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Hallo,

Ik heb een uitgebreide costum navigatie gemaakt. maar zomaar opeens zit alles door elkaar. wie weet hoe dit kan.
Wat heb ik fort gedaan

Groet Allard

Helaas beschikken we hier niet over glazen bollen.

We weten niet wat je gemaakt had, wat je bedoelt met "opeens zit alles door elkaar", wat je gedaan hebt, dus ook niet wat daar fout aan is.

Hoi,

Ja Sorry beete in de stress geschoten
Bekijk bijlage 369063
ik had alles netje weg gezet. T= tabel, q=query, R=Report en F=formulier. maar bij het opnieuw opstarten zat alles door elkaar, de inhoud dan van mij lijsten.
tabelen, query, report, formulieren. alles door elkaar. confT bij de obeQ en Import.
Snap het niet hoe dat gebeurd is.

Hoop dat het beetje duidelijker wordt.

Allard

Nog niet echt. Een voorbeeld had inderdaad kunnen verduidelijken, maar helaas werkt de link niet.

maar bij het opnieuw opstarten zat alles door elkaar, de inhoud dan van mij lijsten.
Bijlagen kun je alleen toevoegen via de optie <Ga gevavanceerd>. Dat heb je niet gedaan, en nu is de bijlage alleen voor jou te zien. Dus het lijkt alsof je het goed hebt gedaan (jij ziet 'm) maar wij zien alleen een niet-werkende link.

Ik vermoed overigens wat je gedaan hebt, want je hebt het over de inhoud van de lijstweergave in het Navigatiepaneel. Dat heb je vermoedelijk veranderd. Als je met de rechtermuisknop in de Navigatiebalkop op <Alle Access objecten> klikt (kan wat anders staan bij jou; in dat geval klik je boven het veld Zoeken... met rechts) dan kun je met de optie <Categorie> aangeven of je wilt groeperen (op tabellen, queries, formulieren etc) en met de tweede optie kun je Sorteren. Stoei daar maar eens mee. Geen voorbeeldje nodig dus :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan