Coud not load Open Gl Subsystem

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipQwerty

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Ik heb een spel: Jedi knight 2; Jedi Outcast. Op mijn vorige PC deed hij het gewoon:) .

Maar nu heb ik een nieuwe PC van Compaq met Vista. En nu doet hij het niet meer:( . Ik krijg dan een melding van Could not load open gl subsystem.

Ik ben niet echt handig met computers enzo, dus als iemand wat nodig van me heeft(drivers ofzo) met het oplossen ervan zeg maar.

Alvast bedankt:thumb:

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk werkt hij niet op vista, kan jij niks aan doen.

Kan wel, want mijn broer heeft ook een Vista van Packerd Bell en daar doet hij het wel op.

Wij hebben niks aan je drivers want die heb je waarschijnlijk nog niet!!
Ik denk dat we je systeemgegevens nodig hebben, dat kan je geven met het programma'tje everest of pcwizzard.

Juist dat progie ken ik wel, zal wel even kijken, en wat heb je dan precies nodig? Zoals computer moederbord of beeldscherm, of gewoon alle gegevens?

Laatst bewerkt:
systeem informatie wilt geven van videokaart enz dan kunnen wij je helpen welke driver!

Doe dit ook nog

1: typ bij uitvoeren dxdiag

2: Ga naar beeldscherm

3: Kijk rechts boven van wanneer je laatste driver was.

Mijn laatste driver staat links boven aan denk ik, Radeon x1700 series.

En mijn videokaart gegevens zijn bij beeldscherm de : Ati Display Adapter (512mb)

Weet niet of dit is wat je nodig hebt, anders zeg het maar even:o

hmm ja, 1 sticker achterop zegt een boel dingetjes, maar beetje ver gezocht als dat het is.
Post het toch maar; 100 127 V - 6 A
200 240 V - 3 A.

En voorop staat alleen een vista sticker. :) en van Intel

Dus...

Nee, dat is de verkeerde informatie. Wat je nu op hebt gegeven is gewoon de stroom-specificaties.

Je moet toch ff de overige informatie opgeven wat er op die sticker op de achterkant staat.

Voor de rest op die sticker staat er nix, en aan de voorkant zoals ik al zei aleen Vista en
Intel. Aan de zijkant zit een sticker met de product key erop en het nummer X13 - 04657.

Behalve dat nummer staat er echt nix meer op behalve de product key wat iets heel langs is. Die hoef ik toch niet te posten?

Staat er op die sticker ook een stuk tekst dat bengint met S/N: gevolgd door een tekenreeks?

Onder CompaQ op de voorkant staat Presario. Op alle andere stickers staan wat ik al gezegd heb, en geen S/N. Ik heb echt 3 keer gekeken en voor de rest staat er nix op, tenzij ik de computer uit elkaar moet halen wat niet het geval is denk ik..

Dus de enigste informatie die ik kan geven qua stickers en letters op de computer is de product key en Presario.

Laatst bewerkt:
Ik heb ze gedownload en hun gang laten gaan, moet ik nu nog iets doen of zou hij het nu moeten doen?

En ik heb maar 1 keertje mijn pc opnieuw gestart, na alle 3. te laat gelezen:( heel erg?

Want hij doet het nog steeds niet; dezelfde fout melding; Could not load Open Gl Subsystem

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan