Coud not load Open Gl Subsystem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je moest één voor één doen. Ik had et er niks voor niks dikgedrukt bijgezet. ;)

doe ik het wel opnieuw, maar daarna moet hij het doen of moet ik zelf nog wat doen dan?:shocked:

Je moet nu wel weer eerst de chipset -en videokaart-driver verwijderen via Configuratiescherm-Software, dan de pc opnieuw opstarten en dan de drivers installeren in de volgorde zoals ik eerder aangaf.

Volgens mij ondersteund het spel ook niet je videokaart in je nieuwe pc. Het spel is daarvoor te oud.

Waarom doet hij het dan wel bij andere computers van ong dezelfde "tijd". En met Vista enzo, ik had mensen gesproken in het engels die hadden hetzelfde probleem, alleen die hadden het opgelost, maar die legde het alleen heel vaag uit. Dus het is wel oplosbaar.

Zal er wel weer bij komen dat hij het alleen bij mij niet doet:p .

Geef die oplossing dan es. Ff zien of wij er wat van kunnen maken.

Maar volg eerst mijn tips es op.

Ben nu met de laatste link bezig, start nu de comp opnew en dan post ik weer, en over die oplossing van hun. brb:p

Ok nu al die drivers ge installed. en comp 3 keer opnieuw gestart,(tussendoor) wat nu? En die oplossing van hun was dus een file (opengl32.dll) in de base folder zetten van die game in Program files.

Laatst bewerkt:
Ok, en het werkt nog niet?

Dan gaan we de oplossing proberen die je eerder gehoord hebt:

Download OpenGL32.zip naar je bureaublad:
http://www.dll-files.com/dllindex/download.php?opengl32download0UKhWBbFgP

Na het downloaden, het bestand ff uitpakken naar je bureaublad met bijv. Winrar als je die nog niet had geinstalleerd.

Dan OpenGL32.dll kopieren en plakken in de Base-map van het spel. De lokatie weet je zelf, want je hebt het spel zelf geinstalleerd. Eventueel overschrijven als er tijdens het kopieren om gevraagt wordt.

Laatst bewerkt:
Kreeg je nog een melding tijdens het kopieren van het bestand naar de Base-map?

Nee, hij vroeg alleen toestemming. Toen drukte ik op doorgaan, hij kopieerde het, probeerde het nog een keer en toen deed hij het nog niet.

Als er geen andere oplossing is..toch bedankt voor het helpen. Zal maar een ander spel moeten zoeken:confused:

Maar had die waarschuwing uitgemaakt dan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan