Could not locate the resources file ........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik heb alles op mijn computer opnieuw moeten installeren waaronder Dreamweaver CS4

Nu krijg ik echter bij het opstarten de onderstaande melding:

Could not locate the resources file in the configuration folder. This file is required to run Dreamweaver. Please reinstal the application.

Kan iemand me helpen met deze melding want nu kan ik niet verder .......

Hoi Bruce,
Geen idee wat ik zou doen als ik zo'n melding kreeg. Dus wierp ik je vraag in Google, hoopvol om daar snel een mooie remedie te vinden:
Brrr, niet bepaald bemoedigend. :confused: Ik heb er een stuk of 10 gelezen, maar er schijnt niet zo 1-2-3 een universele oplossing voor te zijn (of ik heb niet goed doorgebladerd). Als ik het goed lees, kan het aan van alles liggen: aan het merk computer, aan het operating sytem, aan de grafische kaart, enz....

Misschien een telefoontje naar Adobe's Support Centre?

Veel succes in ieder geval!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS: Even een vraagje. Als je DW gedeïnstalleerd hebt, zitten er dan nog mapjes/bestanden in de map:
  • "C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Adobe\Dreamweaver CS4" ?
Soms ruimt een programma alles netjes op behalve de bestaande users-instellingen. En misschien verstoren die een herinstallatie. Je weet het nooit.
Maar als er niet zoiets is, of als dat niet helpt, dan heb ik niets gezegd. ;)

Ervan uitgaande dat je Windows als besturingssysteem ( na een format ) schoon hebt geïnstalleerd, kunnen er geen restanten in je progam files of register zijn achtergebleven.
Wat inderdaad ( csshunter ) nogal eens voorkomt, al heb je hem een goede schoonmaakbeurt gegeven.

Je zou je register eens moeten navlooien, op elke verwijzing naar betreffend progamma, na eerst een backup van je register gesaved te hebben.

Begin bovenaan, als hij iets vindt, sleutel verwijderen en volgende (F3) zoeken.

Suc6

PS. De titel duidt op het feit, dat hij geen installatiebron kan vinden.
Misschien zijn je installfiles corrupt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan