Countdown

Status
Niet open voor verdere reacties.
en waar zou je die aftelklok willen? (pc? telefoon?)
heb je enige programmeer ervaring? dan zou je er makkelijk 1 kunnen maken, of zoek er 1 op in een bepaalde programmeer taal op internet

Voor de PC, maar daarna wil ik hem ook zoals je hem op de video ziet met clipjes bewerken. Ik wil hem als tie af is graag op de TV draaien

dan zou ik je niet verder kunnen helpen, zolang het in je browser is op op je telefoon zou ik er nog klein programmaatje voor kunnen schrijven,
wel kun je proberen op internet een videobewerker te zoeken die dit soort dingen erin kan zetten:
ik weet niet of het met dit programma kan maar soms staat hij al gewoon op je computer: windows movie maker,
wat je daarmee wel kan is in het hele beeld een getal laten zien en in een volgend beeld een seconde later bijvoorbeeld een ander getal en daarna het filmpje
dit programma word ook vaak gebruikt bij de filpjes met lyrics in youtube

hopelijk kun je hiermee verder;)

graag gedaan:)
als je verder wilt leren over dit programma kun je de ingebouwde tutorials/help gebruiken of op google een tutorial zoeken;)
en natuurlijk kun je na afloop je film geloof ik gewoon op een dvd'tje zetten, moet je dan wel opletten welk formaat zodat je dvd hem ook ondersteunt;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan