Counter-Strike Lag

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
1.011
Ik heb van een op de andere dag lag in counter-strike, ik heb via speedtest.nl mijn download snelheid gechecked (406 kb/s) dus daar ligt het niet aan. De lag is ongeveer 1 sec dan hapert het beeld (alsof er iets met de videokaart is) daarna gaat hij 2/3 seconden goed en dan lagged ie weer, dit gebeurt alleen als ik online speel (probeer te spelen met die lag) weet iemand een oplossing? (ik heb een Geforce 7600 gt in de bios stond primairy videocard op pci dat heb ik veranderd naar pci-e maar het helpt niet)
 
Ik denk dat de ping erg hoog is op de server waar je op speelt. Je moet kijken naar de ping. Want je videokaart kan de game aan.

PS: Hoe lager je ping hoe beter het beeld bij de game.
 
Ik denk dat de ping erg hoog is op de server waar je op speelt. Je moet kijken naar de ping. Want je videokaart kan de game aan.

PS: Hoe lager je ping hoe beter het beeld bij de game.

daar check ik op d.m.v filters die 50< latency (ping) zoeken maar dat helpt gek genoeg niet, ook het spel al opnieuw geinstalleerd maakt ook niet uit. :confused: :(
 
uhmm ff een antwoord nodig

ik heb ook zoiets gehad welke cs speel je 1.6 of source???
 
ok ik hoor et wel stuur anders ff een Prive berichie

dan kan ik evt helpe
 
ik speel condition zero 1.6 en source in alledrie heb ik die *** lag maar in de offline versie (play condition zero met bots etc) en deleted scenes heb ik die lag niet
 
probleem is opgelost :D het had te maken met overclock die op mijn systeem staat met clockgen die staat op 3.8 ghz ipv 3.06 (met ht) en ik probeerde zonder overclock en hij deed het gewoon hoewel het systeem zelf wel stabiel draaide met overclock, iig bedankt voor alle reacties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan