Counter Strike Probleem ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

marek1997

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2010
Hallo,

Ik heb een vraagje, want ik wil Counter Strike op mijn computer instaleren, maar op de ene of de andere manier wilt hij niet doorgaan met de instalatie.
Het zit zo ; Ik heb Counter Srike van Internet gedownload en en aan 't instaleren gezet. Ik zag dat m'n computer Steam aan het downloaden was.(Dat blijk je er voor nodig te hebben.) Na een paar min. was de instalatie voltooid. Ik klikte op het icoontje van Steam en er kwam een venster tevoorschijn met deze tekst : " Checking fot Steam updates ". en 10 seconden : " Error: Could not connect to Steam network". Ik weet nu niet wat ik zou kunnen doen. Eigenlijk heb ik een probleem met Steam, maar ik heb het nodig voor Counter Strike.. :rolleyes:

Zou iemand me misschien kunnen helpen ?? :confused:
Alvast bedankt!!

M.v.g. Marek

als je legaal spelt heb je er geen last van . dan log je via je steam client in. Download je cs opniuew. Anders dien je een andere hack te downloaden

Steam is een progje dat o.a. controleert of je een legale versie hebt van hebt spel.

Ik ga je zeggen, mijn broer wou vroeger ook graag Counterstrike, en Counterstrike Source.

Ik heb dit toen gevonden op internet, als je dit download en installeerd kan je spelen zonder steam.

Dit is wel niet legaal, maar naar een te-luid-staande tv van je buurman luisteren is ook illegaal dus...;)

Grt.

Ik heb ook Call of Duty modern warfare 2 (legaal) en daarvoor heb je ook Steam voor nodig, maar als ik Steam via CoD instaleer komt er weer een andere vester met een gele uitroepteken en dan komt er te staan : "Steam is already running. You may only run one copy of Steam a time. En wat wat betekend weet ik ook niet ....

Bedoel je dat je CounterStrike Soure op internet gevonden hebt?? En als dat zo is, waar kan je hem dan virus-vrij downloaden??

Gr marek

Bedoel je dat je CounterStrike Soure op internet gevonden hebt?? En als dat zo is, waar kan je hem dan virus-vrij downloaden??

Gr marek

Hi,

daar komt het idd op neer.. Maar ik denk dat het tegen de regels is van helpmij om de link op dit forum te posten..

Btw dat is al bijna anderhalf jaar geleden, dus dat zou ik zelf terug moeten opzoeken.

Maar ik heb de map wel nog op men pc staan..

Grt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan