Counter Strike Source engine probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

msi* gearing

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2005
hallo mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem :
ik heb steam opgestart klik day of defeat source/ counter strike source aan dan komt er een schermpie van datie aan het laden is. ok wachten naar 1 minuut kwam er nog niks, en ik kan hem zo vaak aanklikken als ik wil er gebeurt niks
mvg Egbert van Veen

Je hebt er wel voor betaald??
Heb je een firewall? Zet die anders fftjes uit.

maar me 1.6 wil wel
kan het lichen aan dat ik nog mijn windows moet activeren heb laatst mijn pc geformateerd.
mvg Egbert nee Steam Down maar dat maakt niet uit, het werkt al 1 jaar goed en nu niet meer

Maar Counterstrike source en day of defeat source zijn nieuwe spellen, daar moet je wel voor betalen als je die wilt spelen

En hoe lang is dat?
Day of defeat source is pas een week uit..

ja dat weet ik ook wel, heb dod alvaak gespeelt
maar hoe kan css dan het ook niet meer doen

Dat je vrienden nog wel kunnen spelen zegt nix, dat is per speler heel verschillend. Heb ook wel eens dat ik niet kan connecten terwijl de rest v/d clan gewoon speelt...
Maar heb je al wel gespeeld sinds de nieuwe installatie?

nope, en hij vroeg toen ook om direct X ik proberen te downloaden op microsoft.com maar daar meost je windows activeren, en naja ik later me webcam geisntaleerd end aar zat direct X ook bij dus ik d8 he das mooi ik geinstaleerd, het kan ookd aar aan lichen ofniet?

Heeft ie ook nog nix gedownload of geupdate dan?

Wat je de volgende keer moet doen als je de boel opnieuw installeert is vooraf een back up maken van je hele steam directory en die bijvoorbeeld op een andere hd opslaan..als je die hebt tenminste, scheelt je een boel werk.

Oja dat was ik vergeten te zeggen: er staat datiew nog moet updaten (hebk allang gedaan) maar als ik hem dus aanklik , zou hij meoten gaa updaten dat doet hij dus niet

ik heb me windows nog niet eerder geactiveerd heb ik verteld dus ik heb nog geen firewall aanstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan