Counter Strike Source low fps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shalix

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Berichten
80
Hallo allemaal,

Na een paar keer de PC van mijn broertje opnieuw te hebben geinstalleerd omdat er allemaal zooi op stond zijn we laatst weer begonnen met Counter Strike Source na een jaar ofzo. Het probleem is echter dat zijn PC Counter Strike Source nauwelijks nog aan lijkt te kunnen, het maakt niet uit welke resolutie of settings er word gebruikt, de fps blijft hangen rond de 7-30.

Nu dacht ik dat Source misschien te veel updates had gehad ondertussen, maar op me broer's oude PC (zelfde specs alleen andere hardware) doet hij het wel gewoon goed. (fps varieert tussen de 40-60fps met de hoogste settings)

Warcraft 3 speelt hij trouwens wel goed, maar alsnog kan hij volgens mij wel beter (aller hoogste settings een kleine happering bij veel units op het scherm).

Hier zijn de specs:

6600GT
Pentium 4 3,4Ghz (ms-7091 moederbord van Medion, het was een aldi PC)
1024MB RAM

Hopelijk heeft iemand van jullie enig idee.

Ik heb de drivers trouwens gedownload via de medion site, a.d.h.v. een nummer in te voeren en dan kreeg ik de stuurprogramma's te zien. Verder zit de officiële videokaart er niet meer in, hij had later de 6600GT gekocht en erin gezet(maar toen deed CSS het nog gewoon).

Mvg,

Shalix

P.S. Ik weet trouwens niet of dit de juiste categorie is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan