Counter strike source start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastiaan[NL]

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2006
Berichten
34
:mad: Als ik counter strike start krijg je die steam die zegt preparing for launch counter strike source. dan ik krijg ik een zwart beeld en kom ik weer op het bureaublad terecht!

weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan maken?

alvast bedankt;)
 
ik denk dat het aan je videokaart/geheugen ligt wat zijn je systeem specs
 
AMD Athlon 3000+ 2.0ghz

Moederbord: MSI K8T Neo-FSR (MS-6702) chipset: K8T800(socket 754)


directx is 9.0c
videokaart NVIDIA GeForce mx 4000 64mb:eek:

geheugen 512mb(2*256)

ik heb het nog nooit eerder gespeelt,het was net nieuw uit de winkel gekocht!
 
Laatst bewerkt:
Is je pc ook virus en spyware vrij?
Ik heb het één keer meegemaakt dat dàt het euvel was.
En kan die grafische kaart het spel trekken, wat staat er op de doos/readme bestanden over de minimale systeem eisen?
 
Hitman Pro 2.4.3.0 - Rapport
19-06-2006 11:56


Installatiebestanden externe beschermings- en inspectiecomponenten
STATUS OMSCHRIJVING VERSIE GROOTTE
Actueel CWShredder Setup 2.19.0.1099 532480 bytes

Updates
STATUS OMSCHRIJVING GROOTTE
Bijgewerkt Hitman Pro updater 203843 bytes
Actueel Hitman Pro uninstaller 247594 bytes
Actueel Hitman Pro 1027296 bytes
Actueel SurfRight Launcher 245684 bytes
Actueel SurfRight Helper 297143 bytes
Onbruikbaar Spyware Block List 0 bytes
Bijgewerkt McAfee VirusScan 8534346 bytes
Bijgewerkt Ad-Aware SE definitions 687936 bytes

Webroot Spy Sweeper 4.5.5.607
Spy Sweeper is een programma dat op effectieve en veilige wijze spyware op uw computer vindt en verwijdert en u zo beschermt tegen identiteitsdiefstal, browser-hijackers, hackers, keyloggers en Trojans.
De proefperiode is verlopen.

Als u al eens eerder een proefversie van Spy Sweeper op uw computer heeft gehad dan kunt u Spy Sweeper niet opnieuw proberen.
Installatiebestand van Spyware Doctor is onbruikbaar

Schijfopruiming
Opgeruimd C:\Documents and Settings\bastiaan
Opgeruimd C:\Documents and Settings\user
Opgeruimd C:\WINDOWS\Temp
Vrijgemaakt 560 MB
Schijfopruiming ruimt voor u de mappen met tijdelijke Windows- en Internet-bestanden op. De inhoud van deze mappen zal na verloop van tijd veel beschikbare ruimte op de vaste schijf verbruiken. Deze ruimte zou anders beschikbaar zijn voor documenten en programma's. Het verwijderen van de tijdelijke bestanden heeft voor Hitman Pro als voordeel dat de inspectietijd van Ad-aware, Spy Sweeper en Spybot S&D wordt verkort. De inspectieonderdelen zullen overigens minder sporen van spyware vinden omdat eventuele spyware-installatiebestanden reeds door Schijfopruiming zijn verwijderd.

Beschermingsmiddelen
Beveiligingsupdate betreft WMF kwetsbaarheid (KB912919)
Systeem is beschermd tegen misbruik van Windows Metafiles
Beveiligingsupdate voor Internet Explorer (KB912812)
Uw systeem is hiermee beschermd tegen misbruik van verschillende beveiligingsproblemen.
Voor meer informatie, bezoek Microsoft Security Bulletin: MS06-013

Adobe Flash Player 8 ActiveX control upgrade
ActiveX control is current (no upgrade needed) (8.0.24.0)
Messenger service uitgeschakeld
De Messenger service kan misbruikt worden om reclame en spam naar machines op een netwerk te sturen. Daarnaast heeft Microsoft in het verleden beveiligingsupdates moeten uitbrengen om kwetsbaarheden in de Messenger service te verhelpen. Zo waren aanvallers in staat om met de Messenger service kwaadwillende code uit te voeren op onbeveiligde systemen. De Messenger service heeft niets te maken met MSN Messenger en Windows Messenger.
Installatie op afroep uitgeschakeld
Met Installatie op afroep ingeschakeld kunnen webonderdelen automatisch gedownload en geïnstalleerd worden. Installatie op afroep kan door websites worden misbruikt om spyware te installeren.
Beveiligingsniveau van zone Internet is ingesteld op Normaal (huidige gebruiker)
Beveiligingsniveau van zone Internet is ingesteld op Normaal (alle gebruikers)
Het beveiligingsniveau van de Internet-zone hoort ten minste op Normaal ingesteld te staan. Voor het downloaden van mogelijk onveilige inhoud wordt dan eerst toestemming gevraagd en niet ondertekende ActiveX-besturingselementen worden niet gedownload.
SpywareBlaster-bescherming aangebracht
Deze bescherming verhindert de installatie van op ActiveX-gebaseerde spyware, adware, browserkapers, dialers, en ander potentieel ongewenste inhoud. Verder blokkeert het spyware/traceercookies in Internet Explorer en Mozilla/Firefox en beperkt het de acties van mogelijk gevaarlijke websites in Internet Explorer.
SpywareBlaster is freeware voor persoonlijk en onderwijsgebruik. Voor meer informatie zie http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Spyware Block List-bescherming niet aangebracht
Het benodigde bestand blocklist.reg ontbreekt
Deze bescherming verhindert dat dubieuze ActiveX-besturingselementen worden uitgevoerd in Internet Explorer.

NOD32 Antivirus On-Demand scanner 2.51.20.0 00:11:53
Versie 1.1606 (20060617) NT
NOD32 vertegenwoordigt de nieuwste antivirus technologie. NOD32 heeft 7 achtereenvolgende jaren in de top gestaan van de onafhankelijke tests van Virus Bulletin, met een record aantal VB100% awards omdat NOD32 nog nooit een 'in-The-Wild' virus heeft gemist en de hoogste scansnelheden heeft.
Om uw computer te beschermen heeft Hitman Pro een tijd gelimiteerde versie (30 dagen) van NOD32 geïnstalleerd. Dit is gedaan om u te helpen. U bent niet verplicht om NOD32 na de trial periode te kopen.
U kunt deze trial versie nog 27 dagen gebruiken

NOD32 Antivirus heeft geen virussen, wormen of Trojaanse paarden aangetroffen

McAfee VirusScan
Kon het logbestand van de virusscanner niet openen
Deze eenvoudige virusscanner inspecteert uw lokale bestanden op virussen. Geïnfecteerde bestanden worden indien mogelijk opgeschoond of uitgeschakeld zodat ze geen schade kunnen aanrichten.
Deze virusscanner biedt geen actieve bescherming tegen virussen. U moet een actief anti-virus product installeren indien u deze bescherming nog niet heeft.
McAfee VirusScan heeft geen virussen, wormen of Trojaanse paarden aangetroffen

Ad-Aware SE Personal, free for private use. 00:01:02
1.06r1 SE1R104 18.04.2006
Ad-Aware inspecteert het geheugen, register en uw bestanden op de lokale harde schijf op advertentiesoftware, traditionele Tojaanse paarden, dialers, browser hijackers en traceercomponenten (cookies).
Tracking Cookie

Spybot - Search & Destroy 00:04:53
Versie 1.4 (Build 23-05-2005) Laatste detectie update: 16-06-2006
Spybot Search & Destroy inspecteert (net als Ad-Aware en Spy Sweeper) het geheugen, register en uw bestanden op advertentiesoftware, dialers, browser hijackers en traceercomponenten. Daarnaast heeft Spybot S&D een immuniseer functie (een aanvulling op SpywareBlaster) als preventieve maatregel tegen spyware.

PC Tools Spyware Doctor 00:19:30
Versie 3.5.0.478 Database 3.04420
Spyware Doctor is niet alleen één van de meest populaire anti-spyware tools, maar ook een van de best gewaardeerde in de markt. Het detecteert en verwijdert duizenden spyware, adware, trojans, keyloggers, spybots en zgn. tracking threats van uw PC.
Backdoor.CIADoor.13
Tracking Cookie
Advertising
Netvenda
Lop.com

Hitman Pro AntiSpyware 1.9.5
Deze aanvullende inspectie zoekt naar spyware, virussen, wormen en Trojaanse paarden die (nog) niet door de externe componenten wordt gevonden of verwijderd.
Legenda: • bekend als spyware • gevonden met heuristiek • verwijzing naar spyware
Aanvullende inspectie heeft geen kwaadaardige bestanden aangetroffen

Dit rapport is samengesteld door Hitman Pro, gemaakt door Mark Loman
Steun het verzet tegen spyware en doe een donatie; zie de knop Donatie op de website www.hitmanpro.nl

dit is het rapport.
 
heb hetzelfde probleem.. :(

Hallo,

Deze post is alweer wat oud maar ik heb hetzelfde probleem..:confused:
Ik heb CSS al eerder gespeeld met deze computer, heb het later uninstalled.
Nu heb ik het opnieuw geinstalleerd en krijg ik dus dit probleem ( preparing to play Cs: source, en dan zwart beeld, en terug op bureaublad )
Ik heb wel een keer mijn computer geformateerd en nieuwe xp professional geinstalleerd (dit keer met service pack 2, vorige keer had ik alleen service pack 1)

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
En hoe ik dit kan verhelpen?
alvast bedankt..

Groetjes,
Abel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan